حجت‌الاسلام پناهیان:

رمز پیروزی حزب‌الله لبنان ایمان به وعده‌های الهی است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: رمز اصلی پیروزی حزب‌الله لبنان ایمان به وعده‌های الهی است همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز با تکیه بر همان وعده‌های نصرت الهی حرکت انقلاب را آغاز کرد و به پیروزی رسید.
کد خبر: ۳۶۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 01October 2019

رمز پیروزی حزب الله لبنان ایمان به وعده‌های الهی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» در همایش تجمع اربعینی‌ها و مراسم بزرگداشت شهید سیدهادی نصرالله که در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدا قم برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) در روز عاشورا همه داشته‌های خود را به میدان آورد و مقابل ستم و ظلم ایستادگی کرد تا بتواند دین اسلام را زنده نگه دارد و امروزه نیز جوانان جبهه مقاومت با تمام توان به صحنه مبارزه با استکبار جهانی آمده و قدرت‌نمایی می‌کنند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی پرچم‌دار حرکت مقاومت شده و جبهه مقاومت با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان بسیاری از معادلات دشمن را بهم زده است.

این استاد حوزه از دستاورد‌های فعلی جبهه مقاومت در سطح منطقه و جهان یاد و عنوان کرد: حرکت رو به پیشرفت جبهه مقاومت و نزول استکبار جهانی با وجود فشار‌ها و سختی‌های مختلف که به ملت مسلمان تحمیل می‌شود، به‌خوبی قابل مشاهده است.

پناهیان با بیان اینکه رمز اصلی پیروزی حزب‌الله لبنان ایمان به وعده‌های الهی است، گفت: مسئولان وعده‌های رهبری مبنی بر تحقق نصرت الهی را باور کنند تا کشور بتواند در مسیر اصلی خود به سمت پیشرفت و پیروزی حرکت کند.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز با تکیه بر وعده‌های الهی حرکت انقلاب را آغاز کرد و توانست با همیاری مردم مقابل طاغوت طاغوتیان ایستادگی کند و به پیروزی برسد.

وی از شهادت به‌عنوان یکی از بالاترین درجات ایمان نام برد و گفت: فردی که به شهادت می‌رسد جایگاه متفاوتی را نزد خداوند متعال به خود اختصاص می‌دهد به همین علت باید از ایمان والایی برخودار باشد که بتواند به این جایگاه برسد.

پناهیان شهید هادی نصرالله را نشانه حقانیت و صداقت حزب‌الله دانست و تصریح کرد: سید حسن نصرالله با شهادت فرزند خود به همگان اثبات کرد که همانند امام خمینی (ره) هیچ هراسی برای فدا کردن داشته‌های خود در مسیر اسلام ندارد و میان فرزند او و دیگر فرزندان جبهه مقاومت هیچ تفاوتی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها