القاصی‌مهر در جمع خبرنگاران:

دادستانی با برهم‌زنندگان امنیت عمومی به‌شدت برخورد می‌کند

دادستان تهران گفت: رویکرد ما برخورد قاطع با کسانی است که امنیت را به خطر می‌اندازند و در این راستا اجازه برخورد و دستور قضایی به پلیس داده شده است.
کد خبر: ۳۶۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ - 01October 2019

دادستانی با برهم‌زنندگان امنیت عمومی به‌شدت برخورد می‌کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علی القاصی‌مهر» دادستان تهران در حاشیه «طرح رعد ۲۹» که امروز در پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: با افرادی که امنیت عمومی را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع خواهد شد و در مجموعه دادستانی تهران نگاه ویژه‌ای به قرار‌های تأمین بازداشت موقت می‌شود.

وی ادامه داد: در دادسرا‌ها شعب ویژه برای این‌گونه پرونده‌ها پیش‌بینی شده و ما بر حکمی که دادگاه صادر می‌کند و بر اجرای آن نظارت خواهیم کرد.

القاصی مهر تأکید کرد: رویکرد ما برخورد قاطع با کسانی است که امنیت را به خطر می‌اندازند و در این راستا اجازه برخورد و دستور قضایی به پلیس داده شده است.

دادستان تهران گفت: مردم مطمئن باشند که مجازات مجرمان به طور کامل اجرا می‌شود و اموال مالباختگان به آن‌ها بازمی‌گردد.

واکنش دادستان به سرقت از منزل یک نماینده مجلس

وی با بیان اینکه امنیت خط قرمز دستگاه قضاست، اظهار داشت: ایجاد امنیت، ثبات و آرامش برای شهروندان یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضاست.

القاصی‌مهر ادامه داد: برقراری امنیت عمومی یکی از رویکردهای دستگاه قضاست و در این راستا برخورد جدی، قاطع، سریع و بدون اغماض با مجرمان خواهیم داشت.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: آنچه که در خصوص صدور حکم به دادسرای تهران مربوط می‌شود در دستور کار ما است و در این راستا با تمام توان عمل خواهیم کرد.

وی گفت: برای برخورد با مجرمان و متهمان دستگیر شده، شعب ویژه‌ای تشکیل شده و خارج از نوبت به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

القاصی‌مهر عنوان کرد: به پرونده‌های سارقان حرفه‌ای و مخلین نظم و امنیت خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و مجازات آن‌ها به طور کامل اجرا می‌شود. سارقان سابقه‌دار و اراذل و اوباش نیز از اعطای مرخصی و تخفیفات قانونی محروم خواهند شد.

دادستان تهران همچنین در واکنش به سرقت از خانه یکی از نمایندگان مجلس گفت: این موضوع در حد گزارش است. موضوع در حال بررسی است تا اینکه صحت و سقم آن مشخص شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار