سردار حسن‌خانی تأکید کرد؛

لزوم برون‌سپاری برخی فعالیت‌های پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: امروز نیازمند این هستیم که برخی کار‌های آگاهی را برون‌سپاری کنیم.
کد خبر: ۳۶۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ - 01October 2019

لزوم برون‌سپاری برخی فعالیت‌های پلیس آگاهی/ ۷۰ درصد از سرقت‌های خودرو مربوط به پراید استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن حسن‌خانی» رئیس پلیس آگاهی ناجا صبح امروز در گردهمایی بزرگ کارآگاهان سراسر کشور اظهار داشت: با توجه به افزایش جرایم و مؤلفه‌های جرم و مقدورات پلیس ما که شامل عِدّه و عُدّه است، پلیس آگاهی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و کارکنان پلیس آگاهی با زحمات فراوان به صورت جهادی کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز نیازمند این هستیم که برخی کار‌های آگاهی را برون‌سپاری کنیم، ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که داریم، برای رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: امروز نیازمند استفاده از ظرفیت کارآگاهانی هستیم که بازنشسته هستند. همچنین کارآگاهان خوبی داریم که به شغل‌های دیگری مشغول هستند.

سردار حسن‌خانی با بیان اینکه نیازمند مسئول‌سازی هستیم، افزود: ۷۰ درصد از سرقت‌های خودرو مربوط به پراید است که ۹۰ درصد از آن‌ها برای سال ۸۶ به پایین است که باید مسئولان ذی‌ربط نسبت به این موضوع مسئولیت‌پذیر باشند. همچنین باید مشخص شود که چرا ایمنی خودرو‌های ما پایین است.

رئیس پلیس آگاهی تأکید کرد: استفاده حداکثری از منابع باید در دستور کار ما و موضوع سرقت، اولویت همه یگان‌های ناجا باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها