یادداشت/ مهراب کیانی

فرزندان روح‌الله اسطورهای مقاومت

برخی‌ها این روزها نسخه لنگ یمنی برای ملت می‌نویسند غافل از این که قصه فرزندان خمینی لالایی گوش کودکان یمنی بوده است.
کد خبر: ۳۶۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۰ - 28March 2020

فرزندان روح الله اسطورهای مقاومت

گروه استان‌های دفاع‌پرس - مهراب کیانی؛ حالا که ایستادگی و مقاومت یمنی‌ها را می‌بینم به وجد می‌آییم نه ما که تمام مظلومان عالم ذوق می‌کنند از این همه شجاعت و پای مردی، آخر خیلی وقت بود که دلمان مقاومتی این گونه می خواست.

برخی‌ها این روزها نسخه لنگ یمنی برای ملت می‌نویسند غافل از این که قصه فرزندان خمینی لالایی گوش کودکان یمنی بوده است.

اگر امروز آنها با پای برهنه و دست خالی در برابر سعودی‌ها ایستادند یک روز کودکانی چون زهرا با شکم گرسنه در مقابل شرق و غرب قد علم کردند.

تمام مظلومان مقاوم عالم اسلام از شرق تا غرب شاگرد مکتب خمینی و خامنه‌ای بوده‌اند و از انقلابی که صادر شد بهره‌ها برده‌اند.

این حسین فهمیده ها و مرحمت بالا‌زاده‌ها بودند که نشان دادند با سن کم می‌توان در برابر استکبار چون کوه ایستاد و همین است که این روزها کودک یمنی که قدش از تفنگ کوتاه‌تر است شده سد سکندری در برابر گاو شیر ده آمریکا، زهرای قصه ما و هم نسلان و هم فکران و هم قطاران او انقلاب را صادر کردند نه دیپلمات‌های یقه بسته در غرب نشسته.

بگذارید دنیا قصه مظلومیت و مقاومت فرزندان خمینی و خامنه‌ای را بشنود و خفه کنید بوق‌های کر کنند استکبار خارجی و داخلی را کمی صدای موسیقی ناهنجار را کم کنید تا صدای خرد شدن استخوان استکبار شنیده شود و به گوش برسد استخوان ترکاندن نوجوان انقلاب اسلامی را، آخر این هنوز از نتایج سحر است.

بگذارید طلوع کند آفتاب مقاومت تا ببینید ایستادگی در برابر ظلم، مسلمان و غیر مسلمان ندارد کافی است صدا انقلاب بگوش مظلومان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار