«حجت‌الاسلام لطفیان» در نشست نقش وحدت در پیروزی دفاع مقدس:

دفاع مقدس صحنه جانفشانی رزمندگان شیعه و سنی بود/ دشمن روی اختلاف‌افکنی در دنیای اسلام سرمایه‌گذاری کرده است

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی دفاع مقدس را صحنه وحدت دینی دانست و گفت: دشمنان ۱۰۰ سال پیش در فرانسه آینده اسلام را پیش‌بینی کردند. دقیقا مسائلی که امروز در قالب بیداری اسلامی می‌بینیم، پیش‌بینی شد لذا نقشه تکه‌تکه کردن امت اسلامی را برای نرسیدن اسلام به قدرت، برنامه‌ریزی کردند.
کد خبر: ۳۶۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ - 01October 2019

خون شیعه و سنی در دفاع مقدس ریخته شد/ جبهه دفاع مقدس و وحدت مسلمین خواب دشمن را نابود می‌کندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست رسانه‌ای «نقش وحدت در پیروزی‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت» به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی و با حضور جمعی از علمای اهل سنت و پیشکسوتان دفاع مقدس صبح امروز (سه‌شنبه) در ساختمان ستاد مرکزی راهیان نور و به میزبانی خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام لطفیان دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی در ایم مراسم با اشاره به سخن چند سال پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده اظهار داشت: این محاسبات، دینی و قرآنی است که براندازی رژیم صهیونیستی را سهل می‌کند. دشمن برنامه‌هایی دارد، آمال و آرزوهایی دارد که بخشی از آنها تحقق‌یافتنی و بخشی دیگر از این آرزوها به گور بردنی است. با توجه به وضع امروز منطقه، دو شعار را می‌شنویم، یکی خاورمیانه بزرگ و دیگری سرزمین از نیل تا فرات. مورد اول یعنی خاورمیانه بزرگ را امروز جبهه مقاومت رقم خواهد زد و سرزمین از نیل تا فرات هم به دست جبهه متحد اسلامی اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: به واسطه مجاهدت شهیدان و تقویت جبهه مقاومت در گیتی طمع دشمن باید به همراه او به خاک سپرده شود‌. سنت الهی این است که بین دشمن و طمع و تخیلش حائل ایجاد کند. امروز جبهه مقاومت در این میان نقش‌آفرین است.

حجت الاسلام لطفیان تصریح کرد: با نگاه به تاریخچه ایران می‌بینیم دشمن با چه طمعی به کشور حمله کرد و با چه خفت و خواری بازگشت. در قرون گذشته قراردادهایی در کشور برقرار می‌شد، در خواب کسی هم نمی آمد امروز آنچه در اندیشه دشمن هست به خاک سپرده شود.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: ۱۰۰ سال پیش نشریه‌ای در فرانسه آینده اسلام را پیش‌بینی کرد. آنها از آن زمان به فکر اسلام بودند. دقیقا مسائلی که امروز در قالب بیداری اسلامی می‌بینیم را پیش‌بینی کردند لذا نقشه تکه تکه کردن امت اسلامی را برای نرسیدن به این اتفاق برنامه‌ریزی کردند.

وی دفاع مقدس را زمینه در هم تنیده شدن خون شیعه و سنی برای اهداف انقلاب اسلامی دانست و افزود: دفاع مقدس مربوط به قوم و شریعت خاصی نیست بلکه برای همه ایرانیان است.

حجت الاسلام لطفیان بیان کرد: مهم این است امروز در صحنه جدی مبارزه با استعمار و استکبار هستیم. یکبار در طول ۴۰ سال همه هویت‌ها یکجا در مقابل دشمن قرار گرفت و آن دفاع مقدس بود. اگر چهار مولفه هویتی مورد تهاجم قرار بگیرد شیعه و سنی در کنار هم برای آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی مبارزه می‌کنند‌. اولین آنها هویت اسلامی، دوم هویت ایرانی، مسئله سوم منافع ملی و چهارمین آنها هم امنیت ملی است که همه مذاهب اسلامی را در کنار هم قرار می‌دهد.

به گزارش دفاع‌پرس، نشست «نقش وحدت در پیروزی‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت» به میزبانی خبرگزاری دفاع مقدس در ساختمان مرکزی راهیان نور و با حضور «حجت الاسلام لطفیان» دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، ماموستا «ملاقادر قادری» امام جمعه شهر پاوه و عضو شورای برنامه‌ریزی اهل سنت، مولوی «علیرضا یعقوبی» از علمای برجسته اهل سنت خراسان، سردار «حسن رستگار مقدم» فرمانده اسبق قرارگاه حمزه و رئیس مرکز مطالعات امنیت پایدار و سردار «عباسعلی فرزندی» رئیس دفتر مطالعات راهبردی شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی و اصحاب رسانه برگزار شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها