تشریح برنامه‌های هفته ناجا در لرستان

فر‌مانده انتظامی لرستان برنامه‌های هفته ناجا را در این استان تشریح کرد.
کد خبر: ۳۶۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ - 01October 2019

تشریح برنامه های هفته ناجا در لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «محمد مهدیان‌‌نسب» امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه برنامه‌های هفته ناجا را تشریح کرد.

وی در این نشست با بیان اینکه پلیس هوشمند و امین مردم شعار امسال هفته نیروی انتظامی است، اظهار داشت: در صبح اولین روز هفته نیروی انتظامی برنامه‌ها کوهپیمایی و کوهنوردی نیروهای مسلح استان، حضور در تپه شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را خواهیم داشت و بعد ازظهر همان روز آیین غبارروبی از گلزار شهدا در همه شهرهای استان برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در دومین روز از هفته ناجا راهپیمایی و همایش بزرگ عاشورائیان در شهر خرم آباد برگزار می‌شود، تصریح کرد: این راهپیمایی که از میدان پلیس شروع می‌شود و تا میدان نیلوفر ادامه دارد به صورت زنده از برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما و شبکه استانی افلاک پخش خواهد شد.

وی سخنرانی فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها را پیش از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در استان عنوان کرد و ادامه داد: محور این سخنرانی‌ها ایثار، جهاد و اقدامات مجاهدانه نیروی انتظامی است.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه توزیع لوح فشرده و بسته‌های آموزشی در بین مردم و برپایی چادر مشاوره اجتماعی و مددکاری  توسط معاونت اجتماعی ناجای استان جز برنامه‌هایی است که در دومین روز از هفته ناجا برگزار می شود، خاطرنشان کرد:  بیش از 79 درصد از مراجعات به مرکز مشاوره ناجا  که اکثرا راجع به اختلافات خانوادگی، ملکی و  هستند به صلح می‌انجامد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان رژه صبحگاه نیروهای مسلح را از مهمترین برنامه‌های سومین روز هفته ناجا برشمرد و افزود: این مراسم در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی استان و با حضور مسئولین استانی برگزار و از شبکه افلاک پخش می‌شود و در این مراسم از تعدادی از خانوادهای شهدا و  جانباز ایثارگر و مسئولان ایثار گر و چهره‌های ماندگار و شاخص ناجا تجلیل می‌شود.

وی حضور روسای پلیس پیشگیری در  مجالس و مدارس و محافل، سخنرانی‌ها و پرسش و پاسخ به مردم و برگزاری مانور شهری موتور‌سواری قانونمند را جز بر نامه‌های روز سوم هفته ناجا برشمرد و گفت: گردهمایی مدیران شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی حراست شهرستان‌ها، ویدئو کنفرانس افتتاحیه پروژه‌ها جز برنامه‌های چهارمین روز هستند.

فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه داد: افتتاح پروژه‌هایی مانند کلانتری پارسیلون، پاسگاه انتظامی شیروان بروجرد، ساختمان نیروی انسانی، یادمان شهدای گمنام، تندیس میدان پلیس نیز از دیگر برنامه‌های هفته ناجا است.

وی با بیان اینکه  ناجای لرستان 500 شهید، یک هزار و 200 جانباز، 39 آزاده را در کارنامه خود دارد افزود: دیدار و سر کشی از خانوادهای شهدا و بر پایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب فضای مجازی نیز جز برنامه های چهارمین روز از هفته ناجا است.

مهدیان‌نسب اجرای جشنواره پلیس بر گزیده، نشست فرماندهان استان در مر کز نظارت همگانی را از برنامه‌های پنجمین روز از هفته نا جا خواند و گفت: برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ، همیاران و راهروان پلیس، پلیس یاوران جوان، سر‌کشی از همکارانی که در اجرای ماموریت دچار سانحه شدند و دیدار با پیشکسوتان ناجا و دیدار با دانشجویان  از جمله برنامه‌های است که در ششمین روز از هفته نا جا بر گزار می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان متذکر شد: در آخرین روز از هفته ناجا مقدار زیادی مواد مخدر در منطقه فلک الدین و با حضور اصحاب رسانه منهدم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها