رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

خون شهدا کشور را بیمه کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدحسن دانش» گفت: خون شهدا کشور ما را بیمه کرد و به برکت خون شهدا هیچکس نمی‌تواند به این انقلاب صدمه‌ای وارد کند.
کد خبر: ۳۶۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ - 01October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور امروز به همراه مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی این استان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدحسن دانش» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در این دیدار با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون، اظهار داشت: به برکت خون شهدا کشور ما بیمه شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا، افزود: یادواره‌های شهدا معمولا به صورت مردمی برگزار می‌شود که بسیار اثر‌بخش هم هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس اشاره داشت و بیان کرد: قشر روحانی در دوران جنگ تحمیلی نسبت به جمعیت بیشترین تعداد شهید را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

وی بیان کرد: قشر روحانی ما در دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیز نقش مهمی را ایفا کرد و طلبه‌ها به نسبت جمعیت، بیشترین تعداد شهید را تقدیم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار