مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

پیروزی در عملیات ثامن‌الائمه با تدبیر حضرت امام و حضور آحاد مردم به دست آمد

سرهنگ حجت‌الله ناصرپور با اشاره به شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه (ع) در سال 1360 گفت: پیروزی در عملیات ثامن‌الائمه با تدبیر حضرت امام و حضور همه آحاد مردم به دست آمد.
کد خبر: ۳۶۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ - 01October 2019

پیروزی در عملیات ثامن الائمه با تدبیر حضرت امام و حضور آحاد مردم به دست آمد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود ثمینی» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان امروز با  سرهنگ «حجت الله ناصر پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان دیدار کرد. در این دیدار سرهنگ ناصرپور با اشاره به نقش مهم نیروهای لرستانی در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس، اظهار داشت:  ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به دنبال نشان دادن نقش مردم لرستان در دوران دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس یک محتوا دارد و یک ساختار که ساختار آن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است که در حال ساخت است و محتوای آن دانشنامه دفاع مقدس است که در آن نقش لرستان در دوران دفاع مقدس بررسی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه(ع) در سال 1360، گفت: پیروزی در عملیات ثامن الائمه با تدبیر حضرت امام و حضور همه آحاد مردم به دست آمد.

محمود ثمینی نیز در ادامه اظهار داشت: عزت، استقلال و آزادی، آرامش و امنیت امروز ما مرهون رشادتها و ایثارگری همه نیروهای رزمنده در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه  انتقال فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند کشور را تا ظهور حضرت حجت(عج) بیمه کند، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با نفس قدسی و پاک خود توانست به کشور انسجام ببخشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: امام با درایت و آگاهی از انحلال ارتش جلوگیری کرد و دستور پاکسازی ارتش را داد و سپاه و بسیج هم تاسیس شد تا جلوی توطئه‌ها گرفته شود.

ثمینی با بیان اینکه مأموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم و اساسی است، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند روش انتقال این مستندات باید از مجرای هنر باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک فیلم خوب در مورد دفاع مقدس ساخته شود ارزش زیادی دارد و اگر فرهنگ ایثار به خوبی منتقل شود ماهیچ هراسی ازحملات و هجوم فرهنگی دشمنان نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: بنده به عنوان یک وظیفه، ماموریت بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس را دنبال خواهم کرد و باید با احترام به سلایق سیاسی و قومی در مورد توسعه استان لرستان به اتحاد برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها