مسئول کمیته رسانه‌ کنگره سرداران شهید بوشهر تأکید کرد؛

لزوم نهادینه کردن فرهنگ شهدا برای ناکامی اهداف دشمنان

عبدالله نجفی با بیان اینکه شهدا برای ادای تکلیف راهی جبهه‌های نبرد علیه دشمنان شدند، گفت: باید فرهنگ شهدا در جامعه نهادینه شود تا دشمنان در تحقق اهداف خود ناکام بمانند.
کد خبر: ۳۶۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ - 01October 2019

لزوم نهادینه کردن فرهنگ شهدا جهت ناکامی اهداف دشمنان

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالله نجفی» مسئول کمیته رسانه‌کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر امروز در نشست کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با بیان اینکه معرفی ویژگی‌های شهدا مورد توجه قرار دارد اظهار داشت: باید خصوصیات و ویژگی‌های شهدا در ابعاد گوناگون مورد توجه قرار بگیرد و به جامعه معرفی شود.

وی با بیان اینکه شهدای استان بوشهر در سه جبهه زمینی، دریایی و هوایی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند گفت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی، استان بوشهر بیش از دو هزار و 100 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در این راستا امسال دومین کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول کمیته رسانه‌کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر نقش تاثیرگذار خبرنگاران و تولید کنندگان آثار در فضاهای مجازی در تولید محتوا در جریان برگزاری این کنگره را بسیار مهم دانست و گفت: کمیته فرهنگی کنگره سرداران و دو هزار  شهید استان بوشهر دارای دو بخش پرونده ویژه شهدا و تولید خبر و گزارش است که در این حوزه خبرنگاران باید نقش آفرینی کنند.

نجفی با تاکید بر تولید آثار فاخر فرهنگی و خبری در کنگره سرداران و دو هزار شهید استان خاطرنشان کرد: اجلاسیه نهایی این کنگره 25 دی امسال در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود که قبل این اجلاسیه، برنامه‌ها و یادواره‌های گوناگون شهدا در شهرها و روستاها برگزار می‌شود.

وی جامعه را تشنه شناخت فرهنگ شهدا دانست و افزود: شهدا با ایمان، اعتقاد براساس جهان بینی الهی الگویی برای جامعه محسوب می‌شوند که باید جذابیت‌ها و ویژگی‌های شهدا بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه شهدا برای ادای تکلیف راهی جبهه‌های نبرد علیه دشمنان شدند تصریح کرد: باید فرهنگ شهدا در جامعه نهادینه شود تا دشمنان در تحقق اهداف خود ناکام بمانند.

وی تولید و تهیه خبر و گزارش را از رسالت‌های کمیته فرهنگی این کنگره دانست و خاطرنشان کرد: تولید آثار فاخر از سوی هنرمندان در بخش‌های خبر، گزارش و فضاهای مجازی و فرهنگی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه رسانه‌ها باید سبک زندگی شهدا را به نسل جوان منتقل کنند گفت: برای تبیین جایگاه والای شهدا در جامعه و معرفی رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان رسانه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار