رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی نیروهای مسلح:

خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین نیازمند مدیریت جهادی است

سردار سیدمجید میراحمدی گفت: خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به زائران اربعین حسینی(ع) نیازمند مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۳۶۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ - 01October 2019

خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین نیازمند مدیریت جهادی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار «سیدمجید میراحمدی» رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه که در سالن جلسات پایانه مرز خسروی برگزار شد، اظهار داشت: مرز رسمی خسروی برای ما یک اولویت است و نهایت همدلی، همکاری، وحدت و برادری در بین نیروهای مسلح برای برگزاری مراسم اربعین وجود دارد که قابل تقدیر است.

وی بیان داشت: اولویت همه برنامه های ما با محور امنیت است و خدمات رسانی به زائران در مسیر مرز خسروی باید در امنیت کامل باشد.

رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم اربعین گفت: آنچه که مرز رسمی خسروی را برای همیشه تثبیت می کند و به رونق تردد زائران از این مرز کمک می کند خدمات رسانی مناسب در کنار امنیت است که این مهم هم اکنون با تلاش های صورت گرفته وجود دارد.

سردار میراحمدی اضافه کرد: امسال با لغو روادید انبوه زائران برای حضور در اربعین حسینی را جهت عزیمت به عراق از مرزهای کشورمان شاهد خواهیم بود و طبق پیش بینی های صورت گرفته سه میلیون زائر روانه کربلای معلا خواهند شد که بازگشایی مرز رسمی خسروی حجم سنگینی از مرز مهران را کاهش می دهد.

وی ادامه داد: استاندار کرمانشاه تلاش های بسیاری را برای بازگشایی مرز خسروی انجام داد که با امنیت خاطر زائران از این مرز به کربلای معلا مشرف شوند.

رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم اربعین گفت: خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به زائران اربعین حسینی(ع) نیازمند مدیریت جهادی است.

«جعفر همتی» رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز رسمی خسروی نیز گفت: یگان های نظامی و انتظامی استان کرمانشاه با تمام توان در موضوع آمادگی برای تردد زائران اربعین نقش آفرینی کرده و آماده انجام ماموریت های محوله هستند.

 همتی افزود: نیروهای مسلح در آماده سازی امکانات و زیرساخت ها برای مرز خسروی و تردد زائران نهایت همکاری را داشته اند و ارتش و سپاه در برپایی موکب، بیمارستان صحرایی و آماده سازی امکانات فعال بوده اند و نیروی انتظامی نیز در نظم و امنیت قصرشیرین و خسروی اهتمام لازم را داشته اند. 

امسال چهار مرز خسروی، مهران، چزابه و شلمچه برای تردد زائران اربعین حسینی باز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار