پنج‌شنبه یازدهم مهر صورت می‌گیرد؛

تشییع پیکر شهید «ابراهیم غلامی» در بیرجند

شهید ابراهیم غلامی که در حمله نیروهای پژاک به شهادت رسید، پنج شنبه یازدهم مهر در بیرجند تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.
کد خبر: ۳۶۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ - 01October 2019

تشییع پیکر شهید «ابراهیم غلامی» در بیرجندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار شهید «ابراهیم غلامی» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در تاریخ 10 دی  سال 1341 در روستای اسنان بخش مرکزی بیرجند متولد شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس بیش از پنج مرتبه در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور حضور داشت و همچنین کشور لبنان حضور و مجروح شد.

وی در 24 بهمن سال 64 در جزیره مجنون بر اثر حملات شیمیایی دشمن بعثی دچار مصدومیت شد به طوری که با توجه به وضعیت جسمانی، با تاکید پزشکان در جزیره کیش ادامه زندگی داد.

این شهید والامقام با وجود جانبازی و همچنین جراحات ناشی از مسمومیت شیمیایی، پس از دوران دفاع مقدس همچنان در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و حضور در مناطق غرب اصرار داشت تا اینکه در ششم مهر سال جاری بر اثر انفجار نارنجک در اشنویه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید روز سه شنبه در کیش تشییع و سپس به مشهد مقدس انتقال یافت و پس از طواف در مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع)، جهت تشییع و خاکسپاری به بیرجند انتقال یافت.

مراسم تشییع و تدفین شهید ابراهیم غلامی روز پنجشنبه یازدهم مهر ساعت 8 صبح از محل هیئت ابوالفضلی مصلی بیرجند تشییع و برای خاکسپاری به قطعه دو مزار شهدا منتقل می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار