مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

خانواده شهدا مسئولان را در تکمیل محتوای موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی یاری کنند

سردار «اصغر عباسقلیزاده» گفت: از خانواده شهدا خواهشمندیم در صورت امکان با اهدای وسایل بجا مانده از شهدا ما را در تکمیل موزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی یاری کنند.
کد خبر: ۳۶۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 02October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلیزاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز در دیدار خانواده شهدا با اشاره به اهدای کوله‌ پشتی سردار شهید علی تجلایی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، اظهار داشت: این کوله‌ پشتی تنها یادگاری باقی مانده از شهید تجلایی برای خانواده والامقامشان بود.

وی افزود: قطعاً اهدای تنها یادگاری شهید به موزه دفاع مقدس استان برای همسر ایشان سخت است و ما قدردانِ این از خودگذشتگی خانواده شهید تجلایی هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این اداره‌کل در حفظ و نگهداری از وسایل شهدا کوشا خواهد بود، تصریح کرد: ارزش معنوی اشیاء منتسب به شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم به‌قدری زیاد است که نمی‌شود بر روی آن‌ها قیمتی نهاد.

وی تاکید کرد: قطعاً مشاهده کوله‌ پشتی شهید علی تجلایی در موزه دفاع مقدس استان در وهله‌ اول موجب جلوگیری از انحراف ما مسئولان و یادآوری آرمان‌ها خواهد شد و در گام دوم جوانان این مرز و بوم را با شهدای گرانقدر و سرداران آذربایجان آشنا خواهد کرد.

عباسقلیزاده در پایان از خانواده شهدا خواهش کرد با اهدای البسه و اشیای منتسب به شهدا، ضمن کمک به تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، این آثار ارزشمند را در معرض دیدگان عموم قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار