مدیرکل امور بانوان خانواده استانداری مازندران:

همایش «زنان بیدار حماسه» فرصت تقدیر از همسران فرماندهان شهید است

«سمیه قاسمی طوسی» گفت: همایش «زنان بیدار حماسه» فرصتی است تا از همسران سردارانی که زحمات، دلیری‌ها، رشادت‌ها و ایثار را با چشم خود دیدند و لمس کردند تقدیر کنیم.
کد خبر: ۳۶۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ - 06October 2019

زندگی همسران شهدا در منطقه جنگی ویژگی‌ متمایز لشکر 25 کربلا از دیگر لشکرها بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سمیه قاسمی‌طوسی» مدیرکل امور بانوان خانواده استانداری مازندران در همایش «زنان بیدار حماسه» که در سالن همایش بانک صادرات استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: کمیته بانوان در سطح استان و شهرستان تشکیل و برنامه‌های مختلف اجرا شد که مهمترین هدف از برپایی این مراسم تجلیل از همسران فرماندهان لشکر 25 کربلاست.

قاسمی‌طوسی افزود: یکی از ویژگی‌هایی که این لشکر را از دیگر لشکرها متمایز می‌کرد وجود همسران در منطقه جنگی و در آن مکان در کنار رزمندگان بود که صبورانه زحمت کشیدند و در پشت جبهه‌ها از رزمندگان دفاع کردند.

وی گفت: مادران و زنان دفاع مقدس زندگی ساده و بی‌ریا داشتند و شهدا با تمام سادگیشان دل به دریا زدند که باید قدردان آنان باشیم.

مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بیان کرد: همایش «زنان بیدار حماسه» فرصتی است تا از همسران سردارانی که زحمات، دلیری‌ها، رشادتها و ایثار را با چشم خود دیدند و لمس کردند تقدیر کنیم.

در این مراسم که با روایتگری همسران سرداران شهید «محمدرحیم بردبار» و «جعفر شیرسوار» و اجرای موسیقی زنده حماسی گروه «سارنگ» همراه بود از 11 همسر فرمانده شهید لشکر25 کربلا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار