فرمانده انتظامی لرستان:

شهدا ثابت کردند نظام سلطه تو خالیست

سردار «محمد مهدیان‌نسب» با بیان اینکه شهدا ثابت کردند نظام سلطه تو خالی است گفت: روحیه شهادت و ایثار‌گری باعث شده نظام سلطه چشم طمع به کشور ما نداشته باشد و در مقابل این روحیه ایثارگری بود که نظام سلطه امروز از جمهوری اسلامی ایران خوف دارد.
کد خبر: ۳۶۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 02October 2019

شهدا ثابت کردند نظام سلطه تو خالیست

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «محمد مهدیان نسب» فرمانده انتظامی لرستان امروز در یادواره 1200 شهید یگان ویژه ناجا که در سالن بصیرت ناحیه انتظامی لرستان برگزار شد اظهار داشت: اینگونه برنامه ها و یادواره‌ها با هدف حفظ نام و یاد شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به زحمات و سختی‌هایی که خانواده‌های جانبازان متحمل می‌شوند، افزود: «کبری حافظی» همسر شهید «سیدنورخدا موسوی» 10 سال با پرستاری از همسر جانباز خود مجاهدت کرد که جای تقدیر دارد.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران به خود باوری و اتکا رسیدند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما امروز سر سفره شهدا نشسته‌ایم و در بیانیه گام دوم نیز 40 ساله شدن درخت تنومند انقلاب را به برکت خون شهدا دانست.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه شهدا ثابت کردند نظام سلطه تو خالی است تصریح کرد: روحیه شهادت و ایثارگری باعث شده نظام سلطه چشم طمع به کشور ما نداشته باشد و در مقابل این روحیه ایثارگری بود که نظام سلطه امروز از جمهوری اسلامی ایران خوف دارد.

وی پیشکسوتان جهاد و شهادت را مایه افتخار دانست و خاطرنشان کرد: ما خودمان را مدیون شهدا می‌دانیم اگر به غیر از این  باشد در زندگی گرفتار خواهیم شد.

مهدیان‌‌نسب با بیان اینکه برگزاری یادواره ها روحیه انقلابی را در ما تقویت می‌کند، ادامه داد: یگان ویژه انتظامی با نگاه اعتقادی دارد کار می‌کند و مشت محکم جمهوری اسلامی و خار چشم دشمنان است.

در این یادواره از کتاب « نور خدا» که گزیده‌ای است از زندگینامه و خاطرات شهید «سید‌نور خدا موسوی» رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار