دیدار مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران با معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش

مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران به همراه شورای مرکزی با علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۶۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 03October 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمد فتحی مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران به همراه شورای مرکزی با علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش طی نشستی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این نشست اعضای هیات مدیره ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند معاون پرورشی و فرهنگی و سپس به معرفی خود نیز پرداختند.

مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و اهداف کانون اظهار داشت: این کانون تمام ظرفیت و توانایی خود را جهت حفظ و نشر فرهنگ گران‌بهای ایثار و شهادت به کار گرفته است.

وی افزود: این کانون، اولین کانون در حوزه آموزش و پرورش بعد از 40 سالگی انقلاب اسلامی با مجوز وزارت کشور است که در گام دوم انقلاب، فرزندان شهداء، جانبازان، ایثارگران و فرهنگیان کشور می‌توانند در این کانون عضو شده و میراث‌داران این نظام و مرز و بوم شوند.

محمد فتحی در این رابطه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی، تسهیلات بانکی، جذب و توسعه سرمایه انسانی، برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری، آموزشی و پژوهشی، آسیب‌های اجتماعی و مشاوره خانواده، رسانه و فضای مجازی، تولیدات سمعی و بصری و ... اعلام آمادگی شده است.

دیدار مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران با معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این نشست گفت: یکی از خلاء‌های آموزش و پرورش نداشتن اجتماع فرهنگیان شاهد و ایثارگران در سطح کشور بود که با یاری خداوند و تلاش مضاعف اعضای هیات مدیره، این کانون به ثبت رسمی وزارت کشور رسیده و پرچم‌دار این جمع عظیم بوده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های موثری برداشته می‌شود.

کاظمی در ادامه ضمن بیان خاطره‌ای از دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس گفت: باعث افتخار من است که به عنوان عضو کوچکی از بسیج و جامعه ایثاگری انجام وظیفه می‌کنم.

وی افزود: ما همیشه مدیون شهداء، جانبازان و ایثارگران هستیم و باید همت خود را بیشتر کرده و راه شهدا را ادامه دهیم تا قدردان شهدا و ایثارگران باشیم و با گرامیداشت یاد این عزیزان فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت و نهادینه کرده و گام‌های موثری در حوزه تعلیم و تربیت برداریم.

در این دیدار، بی‌بی فاطمه جهان آرا مدیر امور بانوان و خانواده، اعظم صادقی نماینده کانون درمجلس شورای اسلامی، محمدرضا باقری مشاور عالی مدیر عامل، محمد ترکاشوند مشاور امور اجرایی مدیر عامل، علی احمدی سرپرست معاونت نظارت و امور استان‌ها و حامد دمساز سرپرست معاون فرهنگی و اجتماعی، هادی بلالی مدیر روابط عمومی و ارتباطات، محمود خسروی نماینده کانون در سازمان مردم‌نهاد و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها