سردار اشتری در پاسخ به دفاع‌پرس:

اتباع خارجی برای حضور در اربعین حسینی باید از مرز شلمچه خارج شوند

فرمانده ناجا در خصوص حضور اتباع خارجی جهت حضور در اربعین حسینی گفت: اتباع خارجی که در داخل حضور دارند و اتباعی که از مرزهای کشور وارد کشور می‌شوند فقط می‌توانند از مرز شلمچه خارج شوند.
کد خبر: ۳۶۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ - 03October 2019

اتباع خارجی برای حضور در اربعین حسینی باید از مرز شلمچه خارج شوندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با بیان اینکه روز اول ناجا به نام ایثار، شهادت ولایت و بصیرت شروع شده است، اظهار داشت: امروز با تحدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل و بیت با مقام معظم رهبری امیدواریم بتوانیم تدابیر و منویات فرمانده معظم کل قوا را ساری و جاری کنیم.

وی ادامه داد: همکارانم در نیروی انتظامی سراسر کشور امروز و همزمان با شروع اولین روز از هفته ناجا با حضور در گلزار شهدا با شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی تجدید میثاق خواهند کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با حضور خود در سراسر کشور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: برقراری نظم، امنیت آرامش و حفاظت از جان، مال و نانوس مردم از وظایف ناجاست.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بعد از دفاع مقدس بیش از چهار هزار شهید تقدیم نظام کرده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی هرماه تعدادی شهید در راه برقراری نظم و امنیت تقدیم نظام می‌کند.

فرمانده ناجا در خصوص اربعین حسینی گفت: نیروی انتظامی از هفته‌های گذشته در مزرهای چهارگانه استقرار پیدا کرده و با آمادگی کامل در کار خدمات‌رسانی، تسهیل در تردد و امنیت زائرین انجام می‌دهند.

سردار اشتری در پاسخ به خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر خروج اتباع خارجی از مرزها جهت حضور در اربعین حسینی گفت: اتباع خارجی که در داخل حضور دارند و اتباعی که از مرزهای کشور وارد کشور می‌شوند فقط می‌توانند از مرز شلمچه خارج شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار