بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از گمرک شهید رجایی

رئیس قوه قضائیه از گمرک شهید رجایی به عنوان مهمترین گمرک کشور به صورت سرزده بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ - 03October 2019

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، آیت‌الله «ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه صبح امروز، پنجشنبه پس از ورود به بندرعباس از فرودگاه این شهر عازم بندر شهید رجایی شد تا از نزدیک از گمرک بندر شهید رجایی به عنوان گلوگاه اصلی صادرات و واردات کشور بازدید کند. در این بازدید معاونان قوه قضائیه و مسئولان استانی حضور دارند.

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به استان هرمزگان، بررسی وضعیت مبارز با قاچاق و مبادی ورودی قانونی و غیرقانونی را مهمترین اولویت های سفر یک روزه به بندرعباس عنوان کرد.

گمرک شهید رجایی بندر عباس بزرگترین گمرک کشور شناخته می‌شود که راه اندازی آن در سال ۱۳۷۶ توسط هیئت وزیران کشور تصویب شد، این گمرک به تنهایی بیش از ۵۵ درصد صادرات و واردات و ۷۰ درصد ترانزیت کشور را برعهده دارد.

برخی از مصادیق نفوذ مفسدان در اسکله شهید رجایی، شامل تبانی و قاچاق سازمان یافته کالاهای ممنوعه همچون مشروبات الکلی با همکاری برخی کارکنان، کشف ۳۴ کانتینر گازوییل قاچاق به وزن ۴۷۴ تن، شناسایی ۲۷ کانتینر کالای قاچاق شامل ۱۳کانتینر یخچال فریزر ساید بای ساید، شش کانتینر لوستر و ۸ کانتینر ظروف سرامیک، ظروف چینی، شیشه، آلومینیومی و استیل، کشف بزرگترین محموله سوخت شامل ۱۷ میلیون لیتر که مخازن اسکله شهید رجایی، بارانداز قاچاقچیان بوده است، کشف خودروهای خارجی قاچاق است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها