مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی:

مجاهدت امدادگران در دفاع مقدس مجاهدتی خالصانه و خاموش بود

«محسن نجات» در همایش نقش امدادگران در دفاع مقدس گفت: مجاهدت امدادگران هلال احمر در دوران دفاع مقدس، مجاهدتی خالصانه و خاموش بود.
کد خبر: ۳۶۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 03October 2019

مجاهدت امدادگران در دفاع مقدس مجاهدتی خالصانه و خاموش بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محسن نجات» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در همایش نقش امدادگران در دفاع مقدس اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهاد مردمی و برخاسته از مردم نقش موثری در مناطق عملیاتی داشته است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با تقدیم ۴۸۹ شهید امدادگر دِین خودش را به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده است.

نجات با اشاره به حضور ۲۰ هزار امدادگر در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: از خراسان شمالی نیز چهل امدادگر در جبهه‌های جنگ علیه باطل حضور داشتند و آنچه اکنون ما را در جمعیت هلال احمر بیمه کرده است وجود امدادگرانی همچون شهدای امدادگر بوده که لحظه لحظه، افتخار آفرینانه به امدادگری پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: مجاهدت امدادگران در زمان جنگ، مجاهدتی خالصانه و خاموش بوده است و آنان به وظایف و رسالت امدادگرانه خود در خط مقدم و پشت جبهه می پرداختند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس رسالتی که دارد وظیفه خود می‌داند تا در هفته دفاع مقدس نقش شهدای امدادگران را تبیین کند.

نجات اظهار کرد: تلاشمان این است که تا سال آینده تمام خاطرات امدادگران استان را در مجموعه‌ای مصور ثبت و ضبط کرده و در یادواره شهدای استان از آن رونمایی کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، گفت: این بیانیه سبب تعریف نقش‌های جدیدی برای هلال احمر از جمله توجه بیش از پیش به محرومان، نقش‌های اجتماعی و فرهنگی در کنار وظایف امدادی تعریف شده است.

وی در پایان تاکید کرد: هلال احمر با روحیه جهادی به مردم امدادرسانی می‌کند و آن را افتخار خود می‌داند و افتخار می‌کنیم که در جمعیت، خدمت بی منت به مردم ارائه می‌کنیم و از این حیث به خود می‌بالیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار