نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

پلیس، نیرویی محبوب و مردمی در جمهوری اسلامی است

آیت‌الله مصطفی علما گفت: پلیس نیرویی محبوب و مردمی در جمهوری اسلامی است که برای سربلندی و اقتدار کشور شبانه روز تلاش می‌کند.
کد خبر: ۳۶۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 03October 2019

پلیس نیرویی محبوب و مردمی در جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (پنجشنبه) در دیدار با فرمانده، مدیران و جمعی از کارکنان انتظامی استان که به مناسبت آغاز هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: پلیس نیرویی محبوب و مردمی در جمهوری اسلامی است که برای سربلندی و اقتدار کشور شبانه روز تلاش می کند.

وی با بیان اینکه اهمیت حضور پلیس در جامعه بر کسی پوشیده نیست، افزود: حضور آنها برای شهروندان مایه امید و امنیت مضاعف است به گونه ای که حتی نمی توان جامعه را یک روز بدون حضور ماموران تصور کرد.

آیت الله علما ادامه داد: تلاش های مجاهدانه و خستگی ناپذیر پلیس در عرصه های مختلف، از آنان چهره ای محبوب ساخته و همه مردم، ماموران انتظامی را از خود و حافظ جان و مال و امنیت‌شان می دانند.

کارکنان پلیس مزین به خصایای نیک اخلاقی هستند

نماینده ولی فقیه در استان همچنین، اخلاق مداری و داشتن اخلاق اسلامی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: کارکنان پلیس مزین به این خصایای نیک اخلاقی هستند که باعث مباهات و افتخار است.

وی در عین حال خواستار نگاه همراه با رافت و عطوفت پلیس با افرادی شد که ناخواسته مرتکب جرمی شده اند، چرا که برخورد محترمانه پلیس می تواند آنها را متوجه خطا و اشتباهشان کرده و باعث شود تا دیگر دست به چنین اقدامی نزنند.

آیت الله عاما افزود: چنین رفتارهایی می تواند به افزایش محبوبیت پلیس در جامعه منجر شده و در نهایت باعث همکاری بیشتر انها با ماموران در راستای افزایش امنیت جامعه شود.

جمهوری اسلامی قدرت اول منطقه است

نماینده ولی فقیه دزرر استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، جمهوری اسلامی را قدرت اول منطقه دانست و گفت: تاثیرگذاری ایران در بسیاری معادلات جهانی بر کسی پوشیده نیست و دشمنان نیز به آن اعتراف دارند.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص شکسته شدن فشار حداکثری آمریکا، گفت: این امر در پس مقاومت ملت بزرگ ایران و افزایش توان نیروهای مسلح اتفاق افتاده است.

سیاست های آمریکا همه به شکست انجامیده است

آیت الله علما گفت: به اذعان رئیس جمهور آمریکا، این کشور بالغ بر هفت تریلیون در منطقه خاورمیانه و در کشورهای مقل سوریه، عراق، یمن، فلسطین و ... هزینه کرد اما هیچ نتیجه ای عایدشان نشد و همه سیاست هایشان به شکست انجامید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین بر تکیه کشورمان به ثروت های داخلی و رفع وابستگی به منابع نفتی تاکید کرد و گفت: این حرف را همان ابتدای انقلاب حضرت امام (ره) و پس از ایشان هم رهبر معظم انقلاب مکررا عنوان کرده اند.

وی گفت: بسیاری از کشورها از جمله ژاپن از منابع نفتی برخوردار نیستند اما در اقتصاد چنین پیشرفتی کرده اند که تنه به تنه قدرتمندترین اقتصادهای جهان می زنند، بنابریان ما هم باید با اصلاح برخی الگوهای مدیریتی به این سمت حرکت کنیم.

آیت الله علما در پایان بار دیگر با تقدیر از تلاش ها و زحمات پلیس، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به کارکنان ناجا تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار