نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید حامی ولایت‌ فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسد

آیت الله «نورالله طبرسی» گفت: اگر می‌خواهیم از گزند دشمنان مصون بمانیم باید مطیع فرمان رهبر و حامی ولایت‌فقیه باشیم تا به کشورمان آسیبی نرسد.
کد خبر: ۳۶۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 03October 2019

باید حامی ولایت‌فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «صتدق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: امروز مازندران با درایت و مدیریت آیت الله طبرسی، یکی از استان‌های امن و آرامش و  بدون حاشیه  است که باید از وی قدردانی شود.

وی افزود: این استان، استانی ولایی و مردمی عاشق ولایت دارد و این امرباعث سربلندی مردم مازندران است.

آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: شما افتخار مازندران هستید و در تشخیص مصلحت نظام که حضور دارید جایگاه ویژه ای داشته و در این زمان که قرار داریم مسئولیت شما بسیار سنگین است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم از گزند دشمنان مصون بمانیم باید مطیع فرمان رهبر و حامی ولایت‌فقیه باشیم تا به کشورمان آسیبی نرسد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره جایگاه روحانیت در جامعه، تصریح کرد: در راس حکومت اسلامی ما شخصیتی سکان کشور را عهده‌دار بوده که آرم پیامبر اسلام را دارد و روحانیت در این برهه از زمان مسئولیت سنگینی را بر دوش دارند که باید از این نعمت خدایی که به ما عطا شده سپاسگزاری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار