امام جمعه تنکابن:

امروز ایران اسلامی در تعیین معادلات منطقه نقش اساسی دارد

حجت‌الاسلام سیدمهدی هدایتی گفت: روزگاری آمریکایی‌ها برای حضورشان در ایران حق توحش می‌گرفتند اما امروز ایران اسلامی در تعیین معادلات منطقه نقش اساسی دارد.
کد خبر: ۳۶۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ - 03October 2019

امروز ایران اسلامی در تعیین معادلات منطقه نقش اساسی داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سیدمهدی هدایتی» امام جمعه تنکابن در آیین غبارروبی گلزار شهدای شهر تنکابن به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: هرجائی‌ که اسلام در خطر باشد به امر ولی امر مسلمین جهان، سپاه و ارتش حضور خواهد یافت.

وی افود: امروز ما در جایگاهی هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، مقام عظمای ولایت و همراهی مردم عزیز عزتمند و سربلند است.

امام جمعه تنکابن ادامه داد: روزگاری آمریکایی‌ها برای حضورشان در ایران حق توحش می‌گرفتند اما امروز ایران اسلامی در تعیین معادلات منطقه نقش اساسی دارد.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب اسلامی به وحدت و همدلی نیروهای مسلح کشور، گفت: با وجود دو قدرت سپاه و ارتش به عنوان نیروهای مسلح در کشور با وفاق و یکدلی از قدرت نظام سخن می‌گوییم.

امام جمعه تنکابن خاطرنشان کرد: هرچند ممکن است اختلاف سلیقه در جامعه وجود داشته باشد اما در مقابل دشمن همچون گذشته متحد هستیم و این اتحاد رمز موفقیت ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار