مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان:

اربعین حسینی پیوند میان انقلاب حسینی و انقلاب مهدوی است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: راهپیمایی میلیونی اربعین پیوند میان انقلاب حسینی و انقلاب مهدوی است و حضور باشکوه زائران در این حماسه این پیوند را محکم‌تر می کند.
کد خبر: ۳۶۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 03October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «فاطمه‌السادات حسینی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در گردهمایی حماسه زینبی زنان عاشورایی با بیان اینکه هدف از برگزاری گردهمایی امروز تجمیع نیروهای انقلابی با تفکر حسینی، زینبی و زنان عاشورایی است، اظهار داشت: بایستی بین زنان عاشورایی دیروز، دفاع مقدس، زنان امروز و فردا پیوندی مستحکم ایجاد شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با تاکید بر اینکه در راهپیمایی اربعین اخلاص و ارادت زائران را شاهد هستیم گفت: ساماندهی فعالیت‌‎های فرهنگی حول محور ولایت و استمرار برنامه‌های فرهنگی اربعین از اهداف دیگر ماست که بایستی آن را به بهترین شکل ممکن در مساجد، مدارس و ادارات، ترویج کنیم.

وی عنوان کرد: راهپیمایی میلیونی اربعین پیوند میان انقلاب حسینی و انقلاب مهدوی است و حضور باشکوه زائران در این حماسه این پیوند را محکم‌تر کرده و ما با جمع شدن در زیر چتر نهضت امام حسین (ع)، به نهضت امام عصر (عج) وصل خواهیم شد.

اربعین حسینی پیوند میان انقلاب حسینی و انقلاب مهدوی است///در حال ویرایش

در ادامه این گردهمایی، حجت الاسلام «حسین سازندگی» مسئول دفتر نمایندگی رهبر انقلاب اسلامی در حج و زیارت استان، با بیان اینکه عده‌ای سعی دارند شخصیت زن را به قبل از اسلام برگردانند بیان داشت: در غرب از زن به عنوان یک ابزار استفاده می شود و این در حالی است که ما در حماسه اربعین کرامت زن را شاهد هستیم.

وی حفظ وحدت برای ماندگاری حماسه اربعین را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم از سرتاسر جهان بدون مرزبندی شیعه و سنی و حتی مسلمان و غیر مسلمان در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند و این وحدت مثال زدنی بایستی حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار