طی فراخوانی منتشر شد؛

فراخوان عکس عاشورایی نمایشگاه «مازندران در قاب محرم»

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نظر دارد با مشارکت عکاسان و هنرمندان مازندرانی، نمایشگاه عکسی از آداب و رسوم نقاط مختلف دیار علویان در محرم را با عنوان نمایشگاه «مازندران در قاب محرم» برپا کند.
کد خبر: ۳۶۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ - 03October 2019

فراخوان عکس عاشورایی نمایشگاه «مازندران در قاب محرم»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نظر دارد با مشارکت عکاسان و هنرمندان مازندرانی، نمایشگاه عکسی از آداب و رسوم نقاط مختلف دیار علویان در محرم را با عنوان نمایشگاه «مازندران در قاب محرم» برپا کند.

این اداره کل طی فراخوانی موضوعات آثار نمایشگاه را پرداختن به صحنه‌های اثرگذار و بی‌نظیر از عزاداری سنتی و اصیل مردم در شهرها و روستاها‌، فضا سازی محیطی در هیئت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد، موکب‌ها و... برگزاری نماز ظهر عاشورا، علم‌گردانی، اطعام، کرب‌زنی، تشت‌گردانی، عزاداری قومیت‌های مختلف، تعزیه‌، نمادهای عاشورایی که مختص فرهنگ و مردم مازندران هستند، اعلام کرد.

در این فراخوان آمده است: هر شرکت کننده می‌تواند نهایتاً 15 تک عکس و سه مجموعه عکس که در ضلع بزرگ دو هزار پیکسل و با رزولویشن 72  Dpi از منطقه جغرافیایی مازندران به ثبت رسیده است، تا تاریخ پنجم آبان از طریق واتساب یا تلگرام به شماره 09035707536 و یا به نشانی ershad98mazandaran@gmail.comو یا به نشانی ساری، میدان امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، واحد سمعی و بصری
ارسال کند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران زمان افتتاح نمایشگاه و رونمایی از کتاب را 28  آبان اعلام کرد.

انتهای پبام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار