فرمانده نیروی انتظامی خوزستان خبر داد:

برنامه‌ریزی لازم جهت ایجاد امنیت در مرز‌های شلمچه و چذابه

سردار حیدر عباس زاده گفت: اربعین یکی از مناسبت‌های ویژه‌ای است که حجم حضور زائران به استان بالا است و در این راستا برای ایجاد امنیت برنامه‌ریزی‌های مختلفی صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۶۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶ - 03October 2019

برنامه ریزی لازم جهت ایجاد امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حیدر عباس زاده» فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: وجود امنیت در جامعه یکی از مولفه‌های اصلی توسعه در ابعاد مختلف است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در جامعه امنیت ایجاد کند، افزود: بسیاری از مواردی که موجب افزایش امنیت در جامعه می‌شود، وابسته به حضور دیگر نهادها و ارگان‌ها است.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته توسط نیروی انتظامی در شش ماهه نخست امسال، کشفیات سرقت ۸۸ درصد رشد داشته است و استان خوزستان جز سه استان برتر در این حوزه بوده است.

عباس زاده گفت: در دی ماه سال گذشته وزیر کشور به عنوان دبیر امنیت کشور برای ۱۴دستگاه اجرایی ۶۸ ماموریت تعیین کرد که اگر این ماموریت ها در کنار هم قرار گیرند محصول آن امنیت بهتر و بیشتر در جامعه خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان ادامه داد: یکی از موضوعات نگران کننده در استان بحث تیر اندازی بوده است که در این راستا میزان زیادی از اسلحه های شکاری و جنگی غیرمجاز جمع آوری شد.

عباس زاده در خصوص فعالیت های ویژه اربعین، عنوان کرد: اربعین یکی از مناسبت های ویژه ای است که حجم حضور زائران به استان بالا است و در این راستا برای ایجاد امنیت برنامه ریزی های مختلفی صورت گرفته است.

وی گفت: تلاش شده تا از ابتدا در محور های مواصلاتی تا مرزها از نظر نظم، امنیت و ترافیک مورد بررسی و کنترل قرار گیرد. ضمنا در هر دو مرز شلمچه و جذابه زیر ساخت های لازم بهبود پیدا کرده و شرایط برای ارائه خدمات مطلوب تر افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها