دیدار فرمانده انتظامی تهران بزرگ با خانواده شهید «خدام‌الحسینی»

همزمان با هفته نیروی انتظامی، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» با حضور در منزل شهید «مسعود خدام‌الحسینی» با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
کد خبر: ۳۶۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ - 04October 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز (جمعه) و همزمان با هفته نیروی انتظامی، با حضور در منزل سردار شهید «مسعود خدام‌الحسینی»، با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که سردار «قاسم آیینی» رئیس امور ایثارگران و جانبازان و سرهنگ «ایوب گرامی» معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سردار «رحیمی» را همراهی می‌کردند، همسر و فرزندان شهید خدام‌الحسینی حضور مسئولان در منزل‌شان را موجب دلگرمی خود دانستند.

دیدار فرمانده انتظامی تهران بزرگ با خانواده شهید «خدام‌الحسینی»

همچنین سردار «رحیمی» نیز در این دیدار، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را توفیق دانست و با تأکید بر اینکه شهید خدام‌الحسینی همیشه کارهای سخت و مخاطره‌آمیز را انتخاب می‌کرد، به بیان خاطرات خود از این شهید والامقام پرداخت.

وی افزود: شهدا جان خود را برای آرمان‌های بلندی تقدیم کردند که ما برای آن انقلاب کردیم و اگر این ایثارگری‌ها نبود، امروز بعد از ۴۰ سال انقلاب اسلامی با وجود جنگ تمام‌عیاری که علیه آن وجود دارد، شکست می‌خورد؛ جنگی که اگر علیه کشورهای دیگر وجود داشت، قطعاً آن‌ها سرنگون می‌شدند؛ اما در انقلاب اسلامی ایران، بزرگمردانی برای اعتقاد خود حاضر شدند تا از همه چیز خود بگذرند.

دیدار فرمانده انتظامی تهران بزرگ با خانواده شهید «خدام‌الحسینی»

سردار رحیمی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، شوروی، آمریکا، امپریالیسم و غرب، با تمام توان خود چه در بخش مالی و چه در بخش نظامی، «صدام» را حمایت می‌کردند؛ لذا اگر ما می‌خواهیم مسیر قرآن را در جهان تبیین کنیم، این موضوع نیازمند ایثارگری است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) روزی که آمد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دست خالی بود؛ اما امروز عمق انقلاب اسلامی در آفریقا نیز نفوذ کرده که نمونه آن شیخ زکزاکی است که میلیون‌ها انسان را شیعه کرده است.

وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: این روزها ائتلاف عربی به سردمداری عربستان سعودی در یمن به‌دنبال آتش‌بس هستند و آمریکا هم سکوت کرده است؛ چرا که می‌دانند در مقابل تفکر انقلاب اسلامی، نمی‌تواند ایستادگی کنند.

دیدار فرمانده انتظامی تهران بزرگ با خانواده شهید «خدام‌الحسینی»

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها