یادداشت/ فرشته چترعنبری

پادزهر فتنه آل سعود در عراق

پادزهر عملیاتی فتنه آل سعود در عراق آغاز سریع فعالیت‌های موکب‌های اربعین در این کشور است؛ چرا که حب‌الحسین بار دیگر دشمن و طراحان فتنه را غافلگیر خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵ - 05October 2019

پادزهر فتنه آل سعود در عراقگروه بین الملل دفاع‌پرس- فرشته چترعنبری؛ دشمن می‌خواست خود را قدرت اول و ژندارم منطقه جا بزند؛ فرمان را صادر کرد: سه روزه باید خوزستان را فتح کرد تا جمهوری اسلامی به زانو درآید! روز اول، هجوم آورد، پیشروی خود را برای روزهای آغازین خوب توصیف می‌کرد و سر خوش بود که خوابش در حال تعبیر شدن است. اما «سید» فرمان مقاومت را صادر کرد: «یک دزدى آمده است، یک سنگى انداخته و فرار کرده، باید او را سر جایش بنشانیم». مرد و زن، پیر و جوان، با هرچه در دست داشتند به مقاومت برخاستند! مقاومت هشت سال طول کشید اما نه خوزستان را توانست فتح کند و نه یک هفته ای خود را در تهران دید! آن خواب برعکس تعبیر شد.

دشمن قطعنامه رسماً از سوی ایران پذیرفته شده بود، جنگ تحمیلی هشت ساله رسماً 27 تیرماه به پایان خود رسید! که دیگر کسی حال دفاع و مقاومت را ندارد؛ جلسه ای برپا کردند تا با یک عملیات ضربتی کار نظام را یکسره کنند! رجوی آن جلسه را با این جمله به پایان رساند: «جمع بندی نهایی در تهران!». وعده فتح سه روزه ایران را داد! اما هنوز روز اول را به سر نبرده بودند که با فرمان «سید» مردان این دیار بار دیگر بسیج شدند ، منافقین زبون‌تر از گذشته فرار را بر قرار ترجیح دادند! هنوز هم بعد از 40 سال از استقرار نظام اسلامی در رویا فتح ایران به سر می برنند و هر روز کاسه لیس یک دولت می شوند تا شاید رویای خود را به واقعیت تعبیر نمایند! ولی همیشه دست از پا درازتر می شوند!

دشمن خوشی پیروزی جنگ شش روزه اعراب هنوز زیر زبانشان مزه می کند و با یاد آن ایام، آمده بودند تا ریشه حزب الله را سه روزه بخشکانند! با تمام توان هجوم آوردند؛ همه مانده بودند؛ که آخر این معرکه به پیروزی جبهه مقاومت ختم می شود یا نه؟! تردید سلاح دیگر دشمن است ، اما فرمانی از سوی «سید» رسید که معادله را برگرداند؛ او همه را به مقاومت توصیه کرد و وعده الهی را متذکر شد؛ نصرت از آن حزب الله است! آن سه روز، با 33 روز مقاومت حسینی نیروهای حزب الله لبنان مواجه شد؛ مقاومتی که ارتش تا دندان مسلح اسرائیل را برای همیشه به زانو درآورد و خانه عنکبوتی آنان را ویران کرد!

دشمن وعده داده بودند که حکومت سوریه را کمتر از آنی ساقط می کنند! وعده چند روزه و چند ماهه دادند! همه بسیج شده بودند؛ سران استکبار و استعمار و ارتجاع و صهیونیست با هم بیعت کرده بودند تا کمر مقاومت را بشکنند! آنان خود را در هیبت و پوشش لشکری به نام «داعش» به میدان آوردند که قلمرو خود را در عراق و سوریه و حتی تا خراسان کشیدند؛ هجوم گسترده و بی امان داعش کرا خود را کرده بود همه از سقوط سوریه نگران بودند حتی رئیس جمهور سوریه امیدی به ماندن در سوریه نداشت؛ اما باز «سید» فرمان مقاومت را صادر کرد و وعده پیروزی داد! رویای ساقط شدن حکومت سوریه و شکستن محور مقاومت بیش از پنج سال به طول انجامید و امروز آنچه از داعش باقی ماند شیری بی یال و دُم است.

دشمن یمن را زیر بلیط خود و حیاط خلوت آل سعود می دانستند؛ با همه توان نظامی و پولی وارد میدان شدند تا مانع قدرت گرفتن «انصارالله» شوند؛ همه تاسیسات زیربنایی را منهدم کردند، سخت ترین تحریم ها بر علیه ملت مقاوم یمن صورت دادند؛ از زمین و دریا و آسمان در یمن را در محاصره قرار دادند؛ تا شاید دیگر این رویا به توانند به میل خود تعبیر نمایند و یک گروه را به زانو درآورند تا حزب الله دیگری این بار در بیخ گوش آل سعود شکل نگیرد! سرمست پیروزی ظاهری خود شدند! باز «سید» وعده ظفر داد و فرمود: «سعودی متضرر این جنگ خواهند بود و یقیناً شکست خواهند خورد» مقاومت همه را غافلگیر کرد؛ با همه محاصره‌ها و چند سال زیر انواع حملات هوایی و موشکی، با یک عملیات، قدرت اقتصادی آل سعود را به زانو درآورند!

کلام آخر اینکه رویاهای دشمنان تعبیر نشد چرا که رمز پیروزی جبهه حق، داشتن نعمتی به نام «ولایت» بود! ولایتی که امام آن را استمرار حکومت رسول الله و ائمه معصومین خواند و سیدحسن نصرالله می گوید: معتقدیم اطاعت از ولی‌فقیه مانند اطاعت از معصوم است و نماینده انصارالله در دیدار با رهبری اینگونه اعتقاد خود را به ولایت بیان می کند: ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام (ص) و ولایت امیرالمومنین (ع) می دانیم.

فتنه مشابه، راه‌کار مشابه

پادزهر فتنه عراق، همان پادزهر فتنه ۸۸ ایران یعنی به صحنه آمدن عشق و محبت مردم در دفاع از حرکت حسینی و نهضت اباعبدالله الحسین (ع) است.

فتنه ۸۸ ایران را عاشورا و حماسه حضور میلیونی مردم در ۹ دی جمع کرد و فتنه عراق را اربعین و نهضت پیاده‌روی اربعین جمع خواهد کرد.

پادزهر عملیاتی آن، آغاز سریع فعالیت‌های موکب‌های اربعین در عراق است. حب الحسین بار دیگر دشمن و طراحان فتنه را غافلگیر خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها