امام جمعه موقت ساری:

ملت ایران با پیروی از «ولایت» امید دشمن را به یأس تبدیل کردند

حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» گفت: آمریکا در طول 40 سال با ترفندهای مختلف تلاش کرد تا دوباره به ایران برگردد و جای پایی پیدا کند، اما مردم با پیروی از ولایت همه ترفندها را شکست دادند و امید دشمن را به ناامیدی تبدیل کردند.
کد خبر: ۳۶۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 04October 2019

مردم با پیروی از رهبری ترفندهای دشمن را شکست دادندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یوسف یوسف‌پور» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران با دعوت مومنین به تقوای الهی، به اطاعت و پایبندی به عمل اشاره کرد و اظهار داشت: باید ایمان و عقیده در عمل ظاهر شود، مومنان باید پایبند در عمل باشند، اطاعت و پایبندی به عمل، تقواست، مومنان باید در نیت‌ها، رفتار، گفتار و کردار صداقت داشته باشند.

وی جامعه دین‌باور را اولین شاخصه‌ و ویژگی جامعه دینی دانست و اظهار داشت: دومین مسئله امامت و رهبری است.

یوسف‌پور با اشاره به شرایط بهره‌وری از این دو جایگاه عظیم و بزرگ، افزود: اولین وظیفه مومنین معرفت و شناخت است، ایمان بدون معرفت کارساز نیست و همچنین عبادت بدون معرفت ارزش ندارد.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: اگر ما به خوبی خدا را درک کنیم به یقین ایمان خواهیم آورد، ایمان واقعی است که مومن، خود را در برابر خدا می‌بیند و از خدا می‌ترسد.

یوسف‌پور با بیان اینکه ایمان واقعی است که مومن هر وقت یاد خدا کند دلش می‌لرزد، اضافه کرد: ایمان و عقیده به عقلانیت توجه دارد، اما محبت و عشق به احساس و عاطفه، محبت و عشق یکی از وظایف مؤمنان است که به خدا و پیامبر و اهل بیت (ع) داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی و نظام جمهوری اسلامی است، نیروی انتظامی با تقدیم 13 هزار شهید و 21 هزار جانباز دِین خود را ادا کرد و ما سپاسگزار نظم و امنیت در کشور هستیم.

یوسف‌پور با اشاره به روز جهانی کودک افزود: اسلام به تربیت و سلامت کودک بسیار حساس است و آن را بزرگترین وظیفه پدران، مادران، مربیان و مدیران می داند، اولیا امانت‌دار کودکان هستند این امانت الهی بوده و مهم‌ترین مرکز تعلیم و تربیت کودکان، خانواده است.

وی در پایان با بیان اینکه آمریکا در طول 40 سال با ترفندهای مختلف تلاش کرد تا دوباره به ایران برگردد و جای پایی پیدا کند، اما مردم با پیروی از ولایت همه ترفندهای دشمن را شکست دادند و امید او را به ناامیدی تبدیل کردند، تاکید کرد: آمریکا قصد داشت با فشار حداکثری مردم ایران را به تسلیم وا دارد، اما این هم نتیجه نداد و باز هم تلاش دشمن به شکست منجر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها