فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

جمهوری اسلامی ایران پرچم ظلم‌ستیزی را برافراشته است

سردار علی اکبر جاویدان گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچم ظلم‌ستیزی را برافراشته و همه ملت‌های آزاده در سایه آن زندگی می‌کنند، تاجایی که کشور‌های مظلوم از جمهوری اسلامی ایران الگو می‌گیرند.
کد خبر: ۳۶۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ - 04October 2019

کشور ما کشوری با امنیت و با اقتدار استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در خطبه‌های پیش از نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهر، اظهار داشت: به برکت وجود رهبری و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی جانبازان، امروزه امنیت پایداری در جمهوری اسلامی ایران پابرجاست.

وی افزود: در حالی که همه تلاش‌های استکبار جهانی از ابتدای انقلاب، مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود؛ اما سال به سال بر اقتدار و قدرت این نظام افزوده شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروزه از جمهوری اسلامی ایران به عنوان جزیره ثبات و امنیت یاد می‌شود و حتی دشمن نیز به این امنیت اقرار دارد؛ البته امنیت امروز زاییده تلاش‌های نیرو‌های مسلح است.

سردار جاویدان بیان کرد: ملت ما در شرایط سخت تحریم، در هشت سال دفاع مقدس و بحران‌های مختلف را پشت سر گذاشته که امروزه به این قابلیت رسیده و با تکیه بر استقامت و ایستادگی و الگوگیری از خون شهدا، ائمه اطهار و عزت حضرت اباعبدالله (ع) از این انقلاب پاسداری می‌کنیم.

وی گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته و اقتدار آن در منطقه زبان‌زد است، به‌گونه‌ای که هیچ برنامه‌ای در منطقه به سرانجام نمی‌رسد، مگر اینکه جمهوری اسلامی ایران در آن نقش ایفا کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: امروز به جهت قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران می‌توانیم با سلاح‌هایی که در اختیار داریم، دشمنان را تهدید کنیم و به این قدرت خود می‌بالیم.

سردار جاویدان گفت: روز به روز قدرت جمهوری اسلامی افزایش می‌یابد و راهبرد‌های انقلاب اسلامی در حال عملیاتی شدن است.

وی با بیان اینکه قدرت نفوذ آمریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی در حال کاهش است، افزود: این به برکت جمهوری اسلامی ایران است که در دنیا قدرتی به نام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده که با توکل بر خدا در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچم ظلم‌ستیزی را برافراشته و همه ملت‌های آزاده در سایه آن زندگی می‌کنند، تاجایی که کشور‌های مظلوم از جمهوری اسلامی ایران الگو می‌گیرند.

سردار جاویدان افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز هیچ جغرافیایی را نمی‌شناسد و از همه ملت‌های مظلوم به شرط ایستادگی آن‌ها در مقابل استکبار دفاع می‌کند.

رییس پلیس استان کرمانشاه تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است که پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه در آورده، گفت: کشور ما کشوری با امنیت و با اقتدار است.

وی افزود: در حوزه امنیت داخلی، نیروی انتظامی بخشی از حاکمیت جمهوری اسلامی است که در راستای برقراری نظم و امنیت در تلاش بوده و تاکنون توانسته با همکاری مردم امنیت را مستقر کند و البته مردم و همه دستگاه‌ها نیز باید در حفظ امنیت کوشا باشند.

سردار جاویدان گفت: امروز بهترین امنیت را در مرز‌ها داریم که نتیجه ایثار فرزندان این ملت از جمله ناجاست؛ همچنین نیروی انتظامی در تقویت و ترویج فضای دینی و معنوی با محوریت قرار دادن منویانات رهبر انقلاب اسلامی در تلاش است و در این راستا هوشمندانه و با عقلانیت به وظایف خود عمل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمت به مردم است و در جریان بحران‌های مختلف، نیروی انتظامی به رسالت مردم‌یاری خود عمل کرده و خود را جدای از مردم نمی‌داند.

وی با برشمردن خدمات نیروی انتظامی در بلایای طبیعی، خاطرنشان کرد: در حوزه مقابله با قانون‌شکنان و تهدیدکنندگان سلامت مردم و تهدیدکنندگان سلامت اخلاقی مردم مجاهدانه در تلاش هستند و سند آن شهدایی است که تقدیم نظام کردیم.

سردار جاویدان با اشاره به رشادت‌های نیروی انتظامی در مرز‌ها که با گروهک‌های تکفیری مقابله داشتند، گفت: بیش از ۲۸ سال از عمر نیروی انتظامی می‌گذرد و این نیرو از گذشته در خدمت مردم بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌های انقلابی است، افزود: اعتماد مردم و رضایتمندیرهبر انقلاب اسلامی، بهترین پشتوانه ما است.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال از نظر کشفیات ۴۵ درصد رشد و از نظر مقابله با کالا‌های ضد فرهنگی ۲۲ درصد رشد داشته‌ایم.

سردار جاویدان با تاکید بر اجرای طرح ناظر برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی با همکاری آحاد مردم، خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال ۲ هزار و ۴۵۲ نفر فراخوانده شد و پرونده ۵۰ نفر نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شد و بیش از یک هزار خودرو نیز توقیف شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار