امام جمعه بروجرد:

اعتقادات در دوران دفاع مقدس عامل پیروزی رزمندگان اسلام بود

حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» گفت: اعتقادات در دوران دفاع مقدس عامل مهم پیروزی رزمندگان اسلام، بود و علی‌رغم این‌که بسیاری از کشور‌ها در جنگ هشت ساله علیه کشور ما اقدام کرده بودند؛ اما رزمندگان اسلام در برابر همه آن‌ها ایستادند و پیروز شدند.
کد خبر: ۳۶۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 04October 2019

دشمن در برابر اقتدار نیروهای مسلح ذلیل است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی، اظهار داشت: داشتن تقوا کار‌های انسان را جاودانه می‌کند و انسان در هر جایی نیاز به تقوا دارد؛ در طول تاریخ انسان‌های باتقوا ممتاز و جاودانه شدند و حادثه کربلا جاودانه شد؛ به‌طوری که پس از سال‌ها این مراسم هر ساله با شور و اشتیاق خاصی برای شهادت سیدالشهداء (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: امام حسین (ع) و یارانش برای خدا قیام کردند و این حادثه جاودانه شد؛ امام خمینی (ره) یک بنده خالص و مخلص بود و با اعتقادات و اخلاص توانست در این مسیر پیروز و موفق شود.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: امروز قدرت نیرو‌های مسلح تا جایی است که دشمن در برابر توان و اقتدار نیرو‌های مسلح ذلیل و ناتوان شده است که دلیل عظمت نیرو‌های مسلح اعتقادات است.

وی بیان کرد: مردم نیرو‌های مسلح را از خود می‌دانند و ضروری است که اعتقادات تقویت شود؛ اعتقادات در دوران دفاع مقدس عامل مهم پیروزی رزمندگان اسلام، بود و علیرغم این که بسیاری از کشور‌ها در جنگ هشت ساله علیه کشور ما اقدام کرده بودند؛ اما رزمندگان اسلام در برابر همه آن‌ها ایستادند و پیروز شدند.

شعار امسال هفته نیروی انتظامی؛ «پلیس هوشمند و امین مردم»

سرهنگ مهدی پورغلامحسین فرمانده نیروی انتظامی بروجرد نیز در این دیدار، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت همه تلاش خود را به صورت شبانه‌روز به‌کار گرفته تا بتواند امنیت را ایجاد کند که خوشبختانه وضعیت امنیت در بروجرد رضایت بخش است.

وی افزود: شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند و امین مردم نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های مختلفی از جمله غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و نشست خبری با خبرنگاران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار