امام جمعه کرمان:

طراحی ترور سردار سلیمانی، آخرین توطئه دشمنان ایران نیست

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: طراحی ترور سردار سلیمانی، آخرین توطئه دشمنان ایران اسلامی نیست و انشالله با کمک نیروهای نظامی و اطلاعاتی، همه توطئه‌های دشمنان اسلام خنثی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ - 04October 2019

طراحی ترور سردار سلیمانی، آخرین توطئه دشمنان ایران نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» در خطبه‎های نماز جمعه این هفته کرمان با بیان اینکه توطئه ترور سردار «قاسم سلیمانی» در خارج از کشور طراحی شده بود اظهار داشت: به طور قطع یقین این آخرین توطئه دشمنان ایران اسلامی نیست و انشالله با کمک نیروهای نظامی و اطلاعاتی،همه توطئه های دشمنان اسلام خنثی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیروی خدوم انتظامی اشراف کامل بر امنیت کشور دارد گفت: نیروی انتظامی تحت فرماندهی ولی‌فقیه به ماموریت‌های خود عمل می‌کند و در حقیقت یک نیروی خدمتگزار در سطح جامعه بوده و برای ارتقای امنیت عمومی جامعه تلاش می‌کند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: در منطقه شاهد یک تحول بزرگی در جریان جنگ تحمیلی بر یمن بودیم که بار دیگر نشان داد، اراده بر دلارها پیروز است و عملیاتی که فتح الفتوح بود و مردم رشید یمنی توانستند سعودی ها را زمینگیر کرده و چند پیام بسیار بزرگ با این عملیات خود به جهان مخابره کنند.

وی افزود: این عملیات نشان داد یمن در زمین هم قدرتمند است و راه سعودی ها و امارات این است که آتش‌بس قبول کنند و ذلیلانه از این باتلاق رها شوند.

حجت السلام سلیمانی با اشاره به اینکه ممکن است در آینده‌ای نزدیک این عملیات‌ها، سعودی‌ها را به هلاکت بکشاند و راه آن است که هر چه سریع‌تر ذلیلانه خود را از خاک یمن بیرون بکشند تصریح کرد: بعد از عملیات پهپادی یمنی‌ها تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و اینگونه عنوان می‌کردند که کار ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار