مدیر نمایندگی آستان قدس در کرمانشاه خبر داد؛

آغاز خدمات رسانی آستان قدس رضوی از 15 مهر به زائران اربعین حسینی

مدیر نمایندگی آستان قدس در کرمانشاه گفت: موکب‌های چهارگانه امام رضا (ع) و خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از ۱۵ مهر تا ۳۰ مهر یعنی سه روز بعد از اربعین خدمات خود را به زائرین ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ - 04October 2019

آغاز خدمات رسانی آستان قدس رضوی از 15 مهر به زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، مدیر نمایندگی آستان قدس در این استان اظهار داشت: تاکنون بیش از ۵۰۰ خادمیار رضوی جهت ارائه خدمت در موکب های چهارگانه دفتر نمایندگی آستان قدس استان کرمانشاه مزین به نام امام رضا (ع) اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به خدمات موکب‌های امام رضا (ع) گفت: در شهرستان قصر شیرین زیر ساخت های لازم آشپزخانه مرکزی برای پخت روزانه ۱۰ هزار پرس غذا برای زوار اربعین فراهم شده است. موکب شماره دو مسجد جامع خسروی واقع در نقطه صفر مرزی طی زمان اعلام شده خدمات اسکان پذیرایی سه وعده غذا و میان وعده، برپایی نماز جماعت، ذکر توسل و عزاداری و سایر برنامه های فرهنگی آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: موکب شماره سه امام رضا (ع) واقع در ایستگاه راه آهن کرمانشاه روزانه آمادگی کامل پذیرایی از تمامی زائرین که از مسیر ریلی وارد کرمانشاه می شوند را دارد و طبق زمان اعلام شده خادمیاران در این موکب به خدمت رسانی می پردازند. همچنین زائر سرای کربلا کرمانشاه به عنوان موکب چهارم امام رضا (ع) با ظرفیت ۵۰۰ نفر به صورت شبانه روزی در خدمت زائرین اربعین حسینی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار