سردار اشتری در صبحگاه نیروی انتظامی:

اذعان دشمنان به اقتدار ایران/ ناجا حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمنان ایران اذعان دارند که کشور ما مقتدرانه و هوشمندانه اهداف خود را پیش می‌برد.
کد خبر: ۳۶۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ - 05October 2019

هوشمندسازی یکی از مولفه‌های رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی انتظامی که امروز (شنبه) همزمان با سومین روز از هفته ناجا در ستاد این نیرو برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای نظم و امنیت اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارائه خدمت بیشتر به مردم و تجلیل از شهدای عظیم‌الشأن نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: شعار امسال نیروی انتظامی «پلیس هوشمند، امین مردم» است و برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به مؤلفه‌های نیاز است. هوشمندسازی یکی از مؤلفه‌های رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس هوشمند یعنی اشراف بر تمامی ابعاد گفت: برای رسیدن به پلیس هوشمند نیازمند زیرساخت و کارکنان هوشمند هستیم؛ خوشبختانه تا امروز نیروی انتظامی گام‌های خوبی در این زمینه برداشته و در هر دهه شکوفایی و رشد داشته است.

سردار اشتری عنوان کرد: امروز پلیس مقتدرانه با مجرمان برخورد می‌کند و با رأفت در خدمت مردم است. نیروی انتظامی افتخار دارد که امروز در سراسر کشور، مرزها، شهرها، جاده‌ها و روستا‌ها حضور داشته باشد.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و ملی است. امین مردم بودن یعنی مرجع و پناهگاه مردم بودن و امروز پلیس به مردم ثابت کرده است که در تمامی صحنه‌ها حضور هوشمندانه دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز اقتدار و امنیت ایران با ثبات و مثال‌زدنی است، افزود: دشمنان ایران اذعان دارند که کشور ما مقتدرانه و هوشمندانه اهداف خود را پیش می‌برد. امروز در دنیا با پیشرفته‌ترین تجهیزات، اقتدار خودمان را به دنیا نشان دادیم.

سردار اشتری با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همه مسئولان و سران قوا وظیفه دارند از نظر مادی و معنوی نیروی انتظامی را حمایت کنند، گفت: ما هم وظیفه داریم تا سه سال آینده بخشی از خدمات ضروری را به همکارانم در ناجا ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار