مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

نیروی انتظامی با تلاش بی‌وقفه خود زمینه‌ساز امنیت جامعه است

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ - 05October 2019

نیروی انتظامی با تلاش بی وقفه خود زمینه ساز امنیت جامعه است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در راستای تقدیر و تشکر از زحمات این نیرو در انجام ماموریت های محوله بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با تقدیم قریب به 13 هزار شهید والامقام و هزاران جانباز دلاور و آزاده سرافراز، توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولیعصر (عج) و اطاعت از منویات گهربار فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای در ایجاد امنیت و آسایش مردم و میهن عزیزمان با تلاش و مجاهدت‌های شبانه روزی جان خویش را نثار کرده‌اند. همان بزرگمردان جان برکفی که بی‌تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه ساز استقرار و استمرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی ما است.

ضمن گرامیداشت یاد، نام و خاطره 302 شهید والامقام، 543 جانباز و 22 آزاده سرافراز آن فرماندهی، هفته نیروی انتظامی را به همه سنگرداران همیشه بیدار فرماندهی انتظامی استان گلستان و خانواده آنان تبریک و موفقیت همه عزیزان در انجام مأموریت‌های محوله را از درگاه خداوند منان خواهانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار