برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی

همزمان با هفته نیروی انتظامی امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ - 05October 2019

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همزمان با هفته نیروی انتظامی امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسئولان ارشد استانی در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه شعار  امسال هفته ناجا «پلیس هوشمند، امین مردم» است، گفت: امسال بیش از 120 برنامه در استان پیش‌بینی شده است.

سردار «حمید شجاع» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای امسال حدود 8 هزار تصادف در استان رخ داده که 175 نفر از هم استانی‌ها و مسافران در این تصادفات فوت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 52 درصد متوفیان تصادفات بومی و 48 درصد نیز غیربومی هستند، تصریح کرد: علت بخشی از تصادفات طولانی بودن جاده‌ها و کم‌ بودن اماکن رفاهی و تفریحی در استان است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تاکید کرد: 29 نقطه شناسنامه‌دار و حادثه خیز در استان وجود دارد که باید این نقاط در سال‌های آینده برطرف شود.

وی همچنین رشد کشفیات مواد مخدر را از ابتدای امسال 24 درصد اعلام کرد و گفت: در این‌ مدت 41 باند شرارت و توزیع مواد مخدر نیز در استان شناسایی و منهدم شده است.

شجاع تصریح کرد: سرقت‌ها در استان نیز با افزایش 21 درصدی روبرو بوده و 70 درصد این سرقت‌ها نیز منجر به کشف شده که بسیاری از این سرقت‌ها به دلیل سهل انگاری شهروندان است و مردم باید به توصیه‌های پلیس بیشتر توجه کنند.

وی ادامه داد: در حوزه کشف اقدامات خوبی شده و در حال حاضر نیز نمایشگاه دائمی اموال مسروقه در محل پلیس آگاهی استان دائر بوده که شهروندان می‌توانند اموال خود را در این نمایشگاه شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: با توجه به ‌نامگذاری سال 98 به سال «رونق تولید» و با تصویب مقام معظم رهبری پلیس امنیت اقتصادی در کشور راه‌اندازی شده و ماموریت‌های  آن نیز به استان‌ها ابلاغ شده است.

شجاع تاکید کرد: از ابتدای امسال 21 پرونده اقتصادی به ارزش 130 میلیارد ریال در استان تشکیل شده که این نشان می‌دهد پلیس در حوزه اقتصادی با قدرت از بحث تولید و سیاست‌های دولت حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها