عضو مجلس خبرگان رهبری:

اعمال ناجا همان امر به معروف و نهی منکر است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اعمال ناجا همان امر به معروف و نهی منکر است گفت: ملت ایران چهل سال با استقامت، رشادت، جهاد و پایداری در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.
کد خبر: ۳۶۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 05October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی» عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همدان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امام حسین(ع) در قیامش بر اقامه نماز، زکات و احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کردند که امر به معروف لبیک و جواب مثبت به «هل من ناصر ینصرنی» سید الشهدا (ع) است.

وی با بیان اینکه اعمال ناجا همان امر به معروف و نهی منکر است افزود: ملت ایران چهل سال با استقامت، رشادت، جهاد و پایداری در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان با بیان اینکه نعمت سلامت و امنیت همواره مجهول است گفت: قدردان افرادی که در تامین این امنیت تلاش می کنند بوده و هستیم.

موسوی اصفهانی بیان داشت: به برکت در صحنه بودن نیروهای مسلح این کشور روز به روز با عظمت بیشتر و جلالت بیشتر در جهان ادامه مسیر می‌دهد.

وی با یادآوری اینکه اوایل انقلاب هواپیمایی ایران با ۳۰۰ سرنشین مورد هدف ناو آمریکا قرار گرفت متذکر شد: اینک به جای رسیدیم که پهپاد آمریکا را با قدرت سرنگون کرده و باعث تعجب جهان شدیم، این در سایه امنیتی است که شما برای حفظ آن جان بر کف تلاش کردید.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها