پیام وزیر دفاع به مناسبت هفته ناجا؛

امنیت اجتماعی پایدار امروز مرهون مجاهدت‌های خالصانه نیروی انتظامی است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تولید و استقرار امنیت اجتماعی پایدار و مردم‌پایه در ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌های خالصانه و ایثارگرانه کارکنان بی ادعای ناجا دانست.
کد خبر: ۳۶۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ - 05October 2019

امنیت اجتماعی پایدار و مردم پایه امروز مرهون مجاهدت های خالصانه نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی هفته نیروی انتظامی را یادآور ایثارگری و رشادت کاکنان این نهاد امنیتی دانست و این مناسبت را تبریک گفت.

وی در این پیام پیشرفت‌های اخیر سازمان مقتدر نیروی انتظامی در ابعاد مختلف فرهنگی، انسانی، تجهیزات، روش‌ها، فرآیند‌ها، روزآمدی، پاسخگویی و... را مرهون انگیزه و اراده والا، تلاش‌های خستگی‌ناپذیر فرمانده و آحاد مدیران و فرماندهان پر تلاش، مجاهد و مؤمن نیروی انتظامی عنوان کرد.

سرتیپ حاتمی نقش امنیت‌سازی نیروی انتظامی درپر تلاطم‌ترین دوران مبارزه ایران اسلامی با استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و اذنابش از یک سو و بالندگی، عزت و سربلندی نظام اسلامی در گام اول انقلاب را از سوی دیگر ستودنی و قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی سرافراز با تأسی از تعالیم مکتب روح بخش اسلام عزیز و رهنمود‌های پیامبرگونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) توانسته است به عنوان الگویی موفق از سازمانی مقتدر، مردم دار، مهربان، اعتمادبخش و ولایت‌مدار، نزد آحاد مردم بصیر و آکاه کشورمان از جایگاهی ویژه و از سرمایه اجتماعی ارزنده‌ای برخوردار باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نقش‌آفرینی تعیین‌کننده و بی مهابای نیروی انتظامی در مبارزه بی امان و قانون‌مدار با ناامن‌کنندگان امنیت اجتماعی، اشرار و قاچاقچیان، مجرمان، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه را در استقرار امنیت پایدار قابل تقدیر دانست.

وی در پایان با تجلیل از مجاهدت‌های پنهان و آشکار این نیرو در عرصه‌های متنوع و خطیر ماموریتی، با تعظیم به مقام شامخ شهیدان و ایثارگران این نیروی فداکار و با آرزوی سربلندی و موفقیت‌های روزافزون برای نیروی مقتدر و افتخار‌آمیز ا‌نتظامی، آمادگی خود را در تعامل و هم‌افزایی با این نیرو برای تجهیز به بهترین محصولات دفاعی اعلام داشته و خاطرنشان می‌کند: وزارت دفاع به عنوان سازمان پشتیبانی‌کننده از نیرو‌های مسلح مقتدر کشورمان از هیچ کوشش و تلاشی در جهت حمایت از نیروی انتظامی سربلند در اجرای مأموریت‌های خطیر ملی فروگذار نخواهد کرد و برادرانه دست در دست پلیس، ایران اسلامی را به سمت قله‌های پیشرفت و تعالی یاری خواهد داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار