فرمانده انتظامی همدان:

بیشترین سرمایه‌گذاری پلیس در حوزه پیشگیری اجتماعی متمرکز شده است

فرمانده انتظامی همدان گفت: بیشترین سرمایه‌گذاری پلیس در حوزه پیشگیری اجتماعی متمرکز شده چرا که اگر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به خوبی صورت گیرد ۶۰ درصد جرائم قابل کنترل است.
کد خبر: ۳۶۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 05October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «بخشعلی کامرانی‌صالح» فرمانده انتظامی استان همدان امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همدان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: هفته ناجا فرصتی است که بخشی از تلاش و مجاهدت‌های کارکنان و همکاران انتظامی در حوزه های مختلف را بازگو کرد.

وی افزود: در این هفته راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های مردمی و سایر دستگاه‌ها برای ارتقای امنیت پایدار مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان ابراز داشت: شعار امسال هفته ناجا «پلیس هوشمند و امین مردم» نامگذاری شده که با توجه به رخدادها مختلف جهان و ایران به طور حتم پلیس باید حرفه‌ای و هوشمند باشد.

کامرانی‌صالح اضافه کرد: بیشترین سرمایه‌گذاری پلیس در حوزه پیشگیری اجتماعی متمرکز شده چرا که اگر اطلاع رسانی و آگاه سازی به خوبی صورت گیرد ۶۰ درصد جرائم قابل کنترل است. 

وی با عنوان اینکه حرفه گرایی و استفاده از نخبگان در اولویت کاری پلیس قرار گرفته ادامه داد: به همت عوامل پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، ۸۰ درصد جرائم فضای مجازی کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همدان جزو سه استان برتر کشور در حوزه برقراری امنیت بوده که کسب این رتبه نتیجه تلاش مجموعه شورای تامین، نیروهای مسلح و قضایی و دیگر نهادهای مسئول است، 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار