فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی:

ناجا به امنیت مردم از نقطه صفر مرزی تا روستاها و شهرها اهتمام همه جانبه دارد

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: اهتمام همه جانبه ناجا به امنیت مردم از نقطه صفر مرزی تا روستاها و شهرها ادامه یافته و امروز نتیجه این اقدامات، فضای امنیتی را در استان حاکم ساخته است.
کد خبر: ۳۶۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 05October 2019

ناجا به امنیت مردم از نقطه صفر مرزی تا روستاها و شهرها اهتمام همه جانبه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: شعار هفته نیروی انتظامی در سال 98 به نام «پلیس هوشمند، امین مردم» نامگذاری شده است.

وی هفته ناجا را فرصتی برای معرفی خدمات شبانه روزی یکساله ناجا و ارائه کارنامه درخشان این نیروی مقدس به مردم خواند و گفت: هفته ناجا همچنین فرصتی برای برقراری ارتباط موثر با مردم در جهت رشد و شکوفایی و افزایش کارآمدی آن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ناجا با بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همکاری و همدلی همه مسئولان به ویژه مردم توانسته اقدامات خوبی داشته باشد؛ نیروی انتظامی با در اولویت قرار دادن بحث پیشگیری، آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی با همکاری همه سازمان ها به ویژه رسانه ها توانسته گام های موثری بردارد.

مظاهری با بیان اینکه در خراسان شمالی دغدغه امنیتی را نداریم، گفت: اهتمام همه جانبه ناجا به امنیت مردم از نقطه صفر مرزی تا روستاها و شهرها ادامه یافته و امروز نتیجه این اقدامات، فضای امنیتی را در استان حاکم ساخته است و خوشبختانه در استان دغدغه امنیت را نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: البته نباید از دشمن غافل شویم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید آمادگی حداکثری را در مقابله با دشمن داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان عنوان کرد: برخورد قانونی و قضایی با برهم زنندگان امنیت مردم با همکاری و همراهی دستگاه قضایی و اقدامات موثر در حوزه آسیب‌های اجتماعی با ورود همه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله این اقدامات است.

وی در خصوص بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری متذکر شد: این بیانیه، نقشه راهی است برای همه مسئولین و مردم به ویژه جوانان که لازم است به بیانیه گام دوم توجه کنند و مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها