استاندار مازندران:

پلیس مردم‌محور و هوشمند موفق‌تر خواهد بود

«احمد حسین‌زادگان» گفت: پلیس به هر اندازه مردم محور، اجتماع محور و هوشمند باشد در جلب اعتماد عمومی موفق‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 05October 2019

پلیس مردم‌محور و هوشمند موفق‌تر خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران امروز در صحبگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، امنیت اجتماعی را نیاز جامعه برشمرد و اظهار داشت: بخش عمده مسئولیت ایجاد این امنیت اجتماعی به عهده نیروی انتظامی است.

حسین‌زادگان با اظهار اینکه باید در چند بخش فعالیت‌ها را کیفی‌سازی و گسترش دهیم تا بار زیاد روی دوش نیروی انتظامی را کم کنیم، افزود: خانواده‌ها و فرزندان را در حوزه تربیتی و پرورشی قانون‌مدار و اخلاق‌مدار کنیم.

استاندار مازندران با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در استان گفت: در حوزه اقتصادی امنیت مطلوبی برای کارآفرینان فراهم شده و در سایر حوزه‌ها نیز اوضاع امنیت در استان مطلوب است و زمانی می‌توانیم به توسعه فکر کنیم که امنیت وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه اراده وعزم مشترک در همه مردم وجود دارد، گفت: باید به سمتی برویم که در ترازی قرار گیریم که شأن مردم استان باشد.

این مسئول با اظهار اینکه فرزندان باید به گونه‌ای تربیت شوند که به قانون تن دهند، تصریح کرد: فلسفه قانونمندی باید به عنوان باور و فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

حسین‌زادگان با عنوان اینکه در کشور با تحریم و مزاحمت‌های استکبار جهانی مواجه هستیم، گفت: دشمنان درپی ایجاد بی‌ثباتی در جامعه هستند و تحریم‌های اقتصادی از جمله شیوه‌های آنان به شمار می‌رود.

استاندار مازندران با اظهار اینکه پلیس به هر اندازه مردم‌محور، اجتماع‌محور و هوشمند باشد در جلب اعتماد عمومی موفق‌تر خواهد بود، متذکر شد: این امر ضریب امنیتی را ارتقاء می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها