پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت هفته ناجا

«مصطفی مشایخی» به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 05October 2019

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار استان مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیامی را صادر کرد. 

در این پیام آمده است:

زندگی در سایه آرامش و امنیت اجتماعی جاریست. شهر به شهر، کوچه به کوچه با دوری از هرگونه التهاب به پیشرفت و آبادانی اجتماع و کشور دست به دست هم برای تعالی ارزش‌ها و اقتدار کشورمان قدم بر می­داریم.

امروز که هجمه رسانه‌­های بیگانه با تبلیغات و برنامه­‌های غیر‌ارزشی در صدد فروپاشی خانواده‌­ها به عنوان بستر رشد و پیشرفت جامع‌ه­ای سالم می باشد، سبز پوشان غیور نیروی انتظامی همانند گذشته و بیش از پیش با تلاشی مضاعف و با اخلاق حسنه در کنار تکریم و رعایت حقوق شهروندی و آگاه‌سازی جامعه مانع از اجرا و ورود فرهنگ وارداتی غربی در خانواده‌های با کرامت جامعه اسلامی می‌شوند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه فرماندهان و کارکنان پر تلاش ناجا و گرامیداشت این هفته مقام و منزلت شهدای عزیز و گرانقدر نیروی انتظامی به ویژه 212 شهید نیروی انتظامی استان را ارج نهاده و از خداوند منان توفیق خدمتگزاری به خانواده‌های شهدای این نیروی تاثیرگذار و امنیت آفرین را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار