استاندار بوشهر:

امنیت پایدار جامعه محصول تلاش نیروی انتظامی است

«عبدالکریم گراوند» گفت: بخش عمده‌ای از امنیت پایدار جامعه محصول تلاش نیروی انتظامی است که خدمات این نیرو در ابعاد گوناگون قابل تحسین و تقدیر است.
کد خبر: ۳۶۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 05October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از خدمات و تلاش این نیرو قدردانی کرد و اظهار داشت: با تلاش نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی امنیت پایداری در ایران اسلامی و استان بوشهر برقرار  است.

وی خدمات نیروی انتظامی را در خور تحسین و سپاس دانست و گفت: بخش عمده‌ای از امنیت پایدار جامعه محصول تلاش نیروی انتظامی است که خدمات این نیرو در ابعاد گوناگون قابل تحسین و تقدیر است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در جنگ اقتصادی، امنیت کشور از ثبات و پایداری برخوردار است تاکید کرد: در دورانی که دشمنان جنگ اقتصادی بر کشور تحمیل کرده‌اند با اقتدار نیروهای مسلح، دشمنان دیگر گزینه نظامی روی میز ندارند.

گراوند با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را ناکام کرده افزود: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه امنیت داخلی به نیروی انتظامی برمی‌گردد که در مرزها چشم بینای نظام است.

وی از رضایت‌مندی مردم از خدمات و عملکرد نیروی انتظامی خبر داد و عنوان کرد: در نظرسنجی‌ها بررسی عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی مردم ایران به امنیت نمره قبولی داده‌اند.

استاندار بوشهر نمره نیروی انتظامی استان در حوزه‌های مختلف را قابل قبول ارزیابی و تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و به‌ویژه استان بوشهر شاهد رتبه‌های خوبی در کشور شدند که امید است این موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

گراوند با قدردانی از تلاش فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر متذکر شد: امنیت پایدار استان بوشهر با تلاش شبانه‌‌روزی نیروی انتظامی محقق شده که خدمات آنان در خور تحسین و سپاسگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار