جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح:

امنیت کامل در مرزهای ایران و عراق برقرار است

سردار سید مجید میراحمدی با تأکید بر لزوم عبور قانون‌مند زائران اربعین گفت: امنیت کامل در مرزهای چهارگانه ایران و عراق برقرار است.
کد خبر: ۳۶۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ - 05October 2019

امنیت کامل در مرزهای چهارگانه ایران و عراق برقرار استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سید مجید میراحمدی جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه کمک به زائران برای تسهیل‌سازی سفر اربعین در دستور کار است، اظهار داشت: عبور قانون‌مند و ایمن زائران اربعین از مرزهای چهارگانه ایران و عراق در اولویت نخست ستاد کل نیروهای مسلح قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین موکب‌های خدمت‌رسانی ایرانی و عراقی وجود دارد، افزود: این در حالی است که در سنوات گذشته ایران اجازه برپایی موکب در کشور عراق را نداشت.

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در مرز مهران سال گذشته جمعیتی معادل ۲۰۰ هزار نفر زائر اربعین را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: امنیت در مرزهای ایران و عراق برقرار است که این امر نیازمند تعامل ویژه زائران با مسئولان این بخش است.

میراحمدی با اشاره به خدمت‌رسانی نیروهای مسلح کشور در بخش راه‌اندازی موکب‌ها بیان کرد: این ستاد شامل نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه، بسیج و وزارت دفاع است که در زمینه‌های مختلف بهداشتی و درمان و تغذیه و اسکان در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار