مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس کرمان:

جریان مقاومت مدیون «سردار سلیمانی» است

سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی گفت: بدون اغراق جریان مقاومت مدیون سردار حاج قاسم سلیمانی است که زیر بیرق و عَلَم ولایت اینگونه فداکاری‌هایی کرد.
کد خبر: ۳۶۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ - 05October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «محمدمهدی ابوالحسنی»، امروز در نشست خبری هفتمین کنگره ادبیات پایداری با اشاره به برگزاری هفتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری اظهار داشت: این کنگره در مقطعی برگزار می‌شود که مقطع شکوفایی مقاومت است و تحولاتی در یمن، سوریه و بحرین به وجود آمده است.

وی با اشاره به مصاحبه‌ تلویزیونی اخیر سردار «حاج قاسم سلیمانی» پیرامون جنگ 33 روزه در کنار عماد مغنیه گفت: برای کرمانی‌ها افتخار بزرگی است که سردار حاج قاسم سلیمانی، علمدار جبهه مقاومت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه بدون اغراق جریان مقاومت مدیون یک کرمانی است افزود: کنگره ادبیات پایداری سالهاست در استان برگزار می شود که حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک کرمانی متعلق به آن است و ادبیات پایداری در این استان پایه گذاری شده است.

وی ادامه داد: در سال 1383 که انجمن ادبی تشکیل و در ادامه آن کنگره ادبیات پایداری برگزار شد، شاید تصور نمی شد که یک روزی این جریان مقاومت و ریشه مقاومت با یک کرمانی شکل بگیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن دعوت از همه علاقه مندان و پژوهشگران عرصه دفاع مقدس برای شرکت در هفتمین کنگره ادبیات پایداری گفت: انعکاس کنگره ادبیات پایداری در سطح رسانه‌ها بسیار محدود است در حالی که بایستی به طور شایسته ای منعکس شود.

هفتمین کنگره «ادبیات پایداری» 17 مهر در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار