فرماندار بهشهر:

ریشه فریاد انقلابی همه آزادگان جهان از ایران اسلامی است

«هادی خنجری» گفت: ریشه فریاد انقلابی همه آزادگان جهان از ایران اسلامی است و امروز ایران اسلامی به الگوی پایداری در منطقه و جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۶۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ - 05October 2019

ریشه فریاد انقلابی همه آزادگان جهان از ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هادی خنجری» فرماندار بهشهر ظهر امروز در نشست با فرماندهان انتظامی شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امنیت امروز ما مدیون وجود نیروهای مسلح در جامعه است که مجاهدانه ایستاده‌اند و از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند.

وی افزود: ریشه فریاد انقلابی همه آزادگان جهان از ایران اسلامی است و امروز ایران اسلامی به الگوی پایداری در منطقه و جهان تبدیل شده است.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه سرچشمه معنویت و مبارزه با ظلم در ایران اسلامی، دفاع مقدس است، یادآور شد: دفاع مقدس ما راهبردی عظیم برای مستضعفان جهان است و امروز مبارزات ما الگوی جهانیان است.

خنجری گفت: امروز هر کجا مقاومت و ایستادگی است در مسیر انقلاب اسلامی با الگوبرداری از انقلاب حسینی است.

وی بیان داشت: با وجود طراحی‌های مختلف علیه دشمنان بر ایران اسلامی، مردان مردی از نیروهای مسلح آماده ایستاده‌اند و عرصه را بر دشمنان تنگ کرده‌اند.

فرماندار بهشهر گفت: امروز تفکر مقاومت ایران اسلامی جهانی شده است و به یک الگو برای جهانیان تبدیل شده که برگرفته از خون شهدا و تلاش‌های نیروهای مسلح در نظام ماست.

خنجری افزود: جهانیان به تفکر رهبری اعتقاد دارند و ما هم باید در ادامه راه ولایت استوار بوده و تلاش شود تا از راه ولایت غفلت نشود.

وی اضافه کرد: اگر چه ملت ما با مشکلات روبروست و دشمن در حال ضربه زدن به اعتقادات مردم است؛ اما امروز نیروهای مسلح ما آگاه، با تقوا، استوار و مقاوم ایستاده‌اند و مردم نشان دادند که در راه ولایتمداری ثابت‌قدم هستند و از ارزش‌ها دفاع می‌کنند.

خنجری گفت: هفته نیروی انتظامی است و این نیروها نشان دادند که دشمن نمی‌تواند از ضعف ما برای ضربه به ما استفاده کند و مجاهدانه ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار