دبیرکل جهاد اسلامی: مردم پایگاه مقاومت فلسطین هستند

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت سالروز تأسیس شاخه نظامی این جنبش، از گروه‌های فلسطینی دعوت به اتحاد و مقاومت کرد.
کد خبر: ۳۶۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ - 05October 2019

دبیرکل جهاد اسلامی: مردم پایگاه مقاومت فلسطین هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «زیاد النخاله»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شنبه (۱۳ مهر) گفت که این جنبش با هرگونه توطئه علیه آرمان فلسطین مقابله خواهد کرد.

او که به مناسبت سی و دومین سالروز تأسیس «سرایا القدس»، شاخه نظامی این جنبش سخنرانی می‌کرد، گفت که مردم فلسطین پایگاه اصلی مقاومت هستند و در تولید تاریخ توانستند علیه اشغالگران انقلاب کنند.

زیاد النخاله با بیان اینکه کفه ترازو الآن به نفع محور مقاومت است، گفت که جهاد اسلامی با متحدان خود در جبهه واحد علیه طرح صهیونیست‌ها و کسانی که از این طرح حمایت کنند، ایستاده است.

دبیر جهاد اسلامی گفت که راه و گزینه جهاد اسلامی مقاومت است تا حق خود در فلسطین را بگیرد.

وی گفت که در مقابل دشمن صهیونیست نباید تسلیم شد؛ چرا که اگر او به حال خود رها شود، همه فلسطینیان را به طور کامل از سرزمین خودشان اخراج خواهد کرد.

زیاد النخاله گفت که جهاد اسلامی این آمادگی را دارد که همیشه از حقوق مردم فلسطین دفاع کند؛ چرا که فلسطینیان ملت عابر نبوده‌اند بلکه صاحب خاک، کرامت و انسانیت هستند.

وی از همه گروه‌های مقاومت دعوت کرد در دفاع از فلسطین متحد شوند و علیه متجاوزان صهیونیست قیام کنند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی از رویکرد برخی از گروه‌های فلسطینی در قبال رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: «بدترین چیزی که امروز ما با آن رو به رو هستیم این اعتقاد برخی است که می‌توان با دشمن از در صلح سخن وارد شد و ایجاد صلح و آرامش بین ما ممکن است».

وی با بیان اینکه نباید به شکست‌خوردگان و ترویج‌دهندگان صلح دروغین و متوهمان توجه کرد، اظهار داشت که بر اثر مقاومت، غزه هم‌اکنون در مرحله‌ای است که دشمن صهیونیست را به محاصره درآورده است و برای همیشه مقاومت خواهد کرد.

زیاد النخاله گفت که مقاومت در غزه هم‌اکنون معادله‌های جدید در رویا‌رویی، به دشمن تحمیل کرده است و به جبهه‌ای تبدیل شده است که روی آن حساب می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها