امیر دریادار سیاری از پایانه مرزی مهران بازدید کرد

معاون هماهنگ کننده ارتش به منظور بازدید از نحوه خدمت رسانی یگان‌های ارتش به زائران اربعین حسینی (ع) در استان ایلام امروز وارد منطقه مرزی مهران شد.
کد خبر: ۳۶۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ - 05October 2019

امیر دریادار سیاری از پایانه مرزی مهران بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار«حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش در بدو ورود به استان ایلام ضمن حضور در پایانه مرزی مهران طی دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با زائران اربعین حسینی و شنیدن مشکلات و درخواست های آنان از نحوه خدمت رسانی موکب های ارتش مستقر در این منطقه بازدید و دستورات لارم را به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران صادر کرد.

وی در این سفر از بیمارستان‌های صحرایی، خبازخانه ها و آشپزخانه‌های سیار و یگان‎های آمادی و پشتیبانی نیروهای زمینی، پدافند و هوایی ارتش مستقر در این منطقه مرزی بازدید و در ادامه ماموریت خود وارد منطقه مرزی دهلران استان ایلام شد.

دریادار سیاری در منطقه مرزی دهلران ضمن بررسی میزان آمادگی یگان‎های رزمی و پشتیبانی رزمی مستقر در خطوط صفر مرزی از آمادگی بالا و توان رزمی نیروهای حاضر در این منطقه ابراز رضایت کرد.

در این دیدار امیر دریادار موسوی، معاون عملیات آجا و امیر سرتیپ جهانشاهی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی وی را همراهی کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها