فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه‌:

استکبار جهانی برای تامین منافع نامشروع خود قصد ایجاد ناامنی در خلیج فارس دارد

سردار «رمضان زیراهی» با بیان اینکه اکنون امنیت کامل و قابل قبولی در خلیج فارس حکم‌فرماست گفت:‌ استکبار جهانی برای تامین منافع نامشروع خود قصد ایجاد ناامنی در خلیج فارس دارد.
کد خبر: ۳۶۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ - 06October 2019

استکبار جهانی برای تامین منافع نامشروع خود قصد ایجاد نا امنی در خلیج فارس دارد

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه‌ پاسداران امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تشریح جنگ تحمیلی و عملیات‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: عملیات کربلای 5 و والفجر 8 از جهات گوناگون دارای ویژگی‌هایی بود که منطقه دوم دریایی سپاه عملیات‌های  مقابله به مثل انجام داد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای حماسه 16 مهر گفت:‌ 16 مهر سال 1366 به فرماندهی سردار «نادر مهدوی» و همرزمانش در مقابله مستقیم با نیروهای نظامی امریکا در خلیج فارس ضربات مهلکی بر پیکره دشمن وارد کردند و در نهایت به شهادت رسیدند.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران 16 مهر روز نیروی دریایی سپاه دانست و خاطرنشان کرد: به همین مناسبت 15 مهر محل شهادت سرداران مبارزه با آمریکا در خلیج فارس با حضور خانواده‌ها معظم شهدا و رزمندگان گلباران می‌شود.

زیراهی افزود: ‌16 مهر نیز در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر مراسم ویژه‌ای به یاد رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های شهید مهدوی و همرزمانش و بعد از ظهر این روز نیز مراسمی در گلزار شهدای بحیری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با اقتدار از خلیج فارس صیانت و حفاظت می‌کند اضافه کرد: اکنون امنیت مطلوبی در خلیج فارس حاکم است و علت برخی ناامنی‌ها حضور استکبار جهانی در این آبراه است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه با اشاره به اینکه امنیت خلیج فارس توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس که برادر و دوست ما هستند تامین می‌شود گفت:‌ استکبار جهانی برای تامین منافع نامشروع خود قصد ایجاد نا امنی در خلیج فارس دارد و با ایران هراسی و فراهم کردن جوی ناامن قصد دارد این منطقه را ناامن جلوه دهد ولی اکنون امنیت کامل و قابل قبولی در خلیج فارس حکم‌فرماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها