سردار اشتری:

افتتاح ۱۲۱ پروژه عمرانی همزمان با هفته ناجا/ باید از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز در مسائل عمرانی استفاده کنیم

فرمانده ناجا گفت: باید موضوع جذب خیرین امنیت ساز را در دستور کار داشته باشیم و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۶۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 06October 2019

افتتاح ۱۲۱ پروژه عمرانی همزمان با هفته ناجا/ باید از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز در مسائل عمرانی استفاده کنیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی معاونت مهندسی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با توجه به تنوع ماموریت‌ها نیازمند پروژه‌های عمرانی مختلف است، اظهار داشت: با توجه به حضور همکاران ما در شهرها و روستاها باید با روحیه جهادی مکان‌های مناسبی برای مامورین ناجا بسازیم و کسری‌ها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: مکان‌هایی که امروز در اختیار ناجا است، استیجاری می‌باشد و می‌طلبد در موضوعات پروژه‌های عمرانی با ظرفیت و امکانات بیشتر وارد شویم.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز ۱۲۱ پروژه را افتتاح خواهیم کرد، گفت: امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها یک تسریع در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم و با سرعت بیشتر خدمات‌رسانی خودمان را ارتقا ببخشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امیدواریم راه‌اندازی این پروژه‌ها مورد رضایت مردم و همکاران باشد، گفت: همه فرماندهان باید در این راه وارد میدان شوند و طبق یک زمان‌بندی مشخص بخش عمده‌ای از خلاها را برطرف کنند.

وی در خصوص جذب خیرین امنیت‌ساز گفت: باید موضوع جذب خیرین امنیت ساز را در دستور کار داشته باشیم و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه باید در مسائل عمرانی به مسائل پدافند غیر عامل توجه شود، گفت: خوشبختانه قرارگاه ویژه تامین مسکن در نیروی انتظامی راه‌اندازی شده است و امیدواریم طی سه سال آینده به یک وضعیت خوبی برسیم.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی باید موضوع پلیس هوشمند را در دستور کار قرار دهیم، گفت: یکی از مولفه‌های مهم رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی هوشمند سازی پلیس است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار