سردار دولتخواه:

مهمترین هدف ناجا رسیدن به پلیس هوشمند است

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا هوشمندسازی پلیس است، گفت: ما در معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات به دنبال هوشمندسازی پلیس و کشف علمی جرم هستیم.
کد خبر: ۳۶۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ - 06October 2019

مهمترین هدف ناجا رسیدن به پلیس هوشمند استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار احمد دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در مراسم رونمایی از سامانه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با تبریک هفته ناجا با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا هوشمندسازی پلیس است، اظهار داشت: ما در معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات به دنبال هوشمندسازی پلیس و کشف علمی جرم هستیم. با اشرف فنی خوشبختانه امروز کارهای خوبی در حوزه پلیس هوشمند صورت گرفته است و سامانه‌های امروز در راستای رسیدن به پلیس هوشمند است.

سردار دولتخواه در خصوص اپراتور مجازی پلیس، پیام رسان داخلی و نرم افزارهای همراه گفت: با استفاده از زیر ساخت‌های موجود خوشبختانه توانستیم این سامانه‌ها را طراحی و امروز رونمایی کنیم.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در خصوص سامانه بومی ناجا «ساپنا»، گفت: هدف این طرح این است که ماموران بدون اینکه در کدام گستره کشور هستند بتوانند داده‌های خود را در آن بارگذاری کنند. ماموران ما در این سامانه می‌توانند فیلم، عکس و داده‌های خود را به صورت امن بارگذاری کنند و در برخی از مواقع از آن به عنوان بیستیم استفاده شود.

وی با اشاره به سامانه ثبت تخلفات گفت: امروز بیش از چهار هزار مامور راهور می‌توانند تخلفات را در این سامانه ثبت کنند. در این سامانه پلیس به دنبال ارائه خدمات به روز به شهروندان است و امروز زائرین اربعین حسینی می‌توانند آخرین اخبار اربعین حسینی را در این سامانه دریافت کنند.

انتهای پیام/241‌

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار