سردار شرفی خبر داد؛

وجود ۷۲۵ موسسه حفاظتی و مراقبتی در کشور

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: ۷۲۵ مؤسسه حفاظتی و مراقبتی در کشور راه‌اندازی شده است و ۱۰۰ هزار همیار محله در آن‌ها فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ - 07October 2019

عمق استراتژیک ایران امروز فرسنگ‌ها با مرز‌های ما فاصله دارد/ وجود ۷۲۵ موسسه حفاظتی و مراقبتی در کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا صبح امروز در هشتمین گردهمایی مؤسسات حفاظتی و مراقبتی با بیان اینکه «پیشگیری اجتماعی و توسعه نظم و امنیت عمومی» به عنوان شعار پنجمین روز هفته ناجا انتخاب شده است، اظهار داشت: امروز پیشگیری اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی، روش‌های ایجابی و اقناعی یکی از مهمترین روش‌های پیشگیری در جامعه است.

سردار شرفی ادامه داد: میزان سطح امنیت به میزان بلوغ و مشارکت مردم، وابسته است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه با بیان اینکه امروز خوشبختانه عمق استراتژیک ما فرسنگ‌ها از مرز‌های ما فراتر رفته است، افزود: امروز ما مفتخر هستیم که در منطقه از اسلام و ارزش‌های آن دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۸۳ طرح برون‌سپاری برخی از وظایف ناجا به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، گفت: پیرو ابلاغ راه‌اندازی مؤسسات حفاظتی و مراقبتی در سال ۸۸، خوشبختانه امروز ۷۲۵ مؤسسه حفاظتی و مراقبتی در کشور راه‌اندازی شده است و ۱۰۰ هزار همیار محله در آن‌ها فعالیت می‌کنند.

سردار شرفی تصریح کرد: اگر دولت و قوای سه‌گانه موانع را برطرف کنند، می‌توانیم این ظرفیت را افزایش دهیم و طبق برنامه اگر موانع برطرف شود، تعداد همیاران به ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد و مؤسسات دو برابر خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها